Anmeldt 10. august 2021

Småe rom, veldig mykje bråk om natten av bilen pga mc. Donalds som ligger tett i tett.
God frokost!
Romene er småe.
Gratis parkering når du sover der.
Servise innstilt personal.
Mykje bråk av bilkjøring/råning trekker det hele ned og uaktuelt og sove mere.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, sandraN6383QL
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Spar deg pengene. Her får du ikke sove. Det var så mye råning, racing og drifting rett utenfor at både vi og ungene ble vekt mange mange ganger iløpet av natten. Skulle trodd vi lå i telt på Gatebil.

Ok «kiosk» i resepsjonen med ymse brus/is/sjokolade, og la oss ikke glemme den feske wrapen som gikk ut på dato for 3 dager siden. Digg!

Fin tidlig frokost, og kjempe hyggelig fyr i resepsjonen ved utsjekk. Eneste plusset.

2  Takk, camilla k
Anmeldt 30. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelige folk i resepsjonen. Ga oss rom med ekstra seng uten forvarsel. Rene rom.

Frokosten er helt perfekt! Alt man måtte ønske seg, og lekkert presentert. Masse god mat.Hele familien er meget fornøyde. Hit stopper vi innom igjen.
Takk for oss!

Takk, Jeeey
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Helt greit for en natt, alt er midt på treet.

Manglet en av to gardiner på rommet, det ble lyst på morgenen. Badet var ikke rengjort godt, det var masse lange sorte hår liggende rundt på baderoms gulvet.
Ikke bra.

Det er ikke AC på hotellet. Vi fikk en varm natt, ikke mulig å sette opp vindu heller.

Bra internett og bra tv.
Gode senger.

Vi spiste buffeten om kvelden til 249 kr.
Kjøtt eller fisk med masse godt tilbehør og en enkel dessert og kaffe.
Helt ok.

De som jobber der er veldig hyggelige, frokost meget bra.
Pluss for gratis parkering under oppholdet.

2  Takk, Apeks