Anmeldt 18. september 2021

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Ved ankomst ønsket vi å spise litt etter en lang dag på reise.
Vi ble da avkrevd fullpris for buffé som var tom for varmretter og ble fjernet etter 10 minutter.

Natten gjennom bld på voldsomt med bilstøy fra lokale «dragrace» helter som gjorde soving og hvile vanskelig.

Blir ingen neste gang for oss

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Traweling_Jan
Anmeldt 10. august 2021

Småe rom, veldig mykje bråk om natten av bilen pga mc. Donalds som ligger tett i tett.
God frokost!
Romene er småe.
Gratis parkering når du sover der.
Servise innstilt personal.
Mykje bråk av bilkjøring/råning trekker det hele ned og uaktuelt og sove mere.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, sandraN6383QL
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Spar deg pengene. Her får du ikke sove. Det var så mye råning, racing og drifting rett utenfor at både vi og ungene ble vekt mange mange ganger iløpet av natten. Skulle trodd vi lå i telt på Gatebil.

Ok «kiosk» i resepsjonen med ymse brus/is/sjokolade, og la oss ikke glemme den feske wrapen som gikk ut på dato for 3 dager siden. Digg!

Fin tidlig frokost, og kjempe hyggelig fyr i resepsjonen ved utsjekk. Eneste plusset.

2  Takk, camilla k
Anmeldt 30. juli 2021