Gratis avbestilling frem til 08.08.21
eDreamsUSD 206
Prestigia.comUSD 231
204209 av 2 895 anmeldelser

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

God service, meget god mat. Flott hotell å ha seminar på når vi må samles fra hele landet, siden det ligger så nært flyplassen. God renslighet, flotte rom og ventilasjonen på rommet var også bra, trengte ikke å åpne vinduet på natten. Tusen takk for ett flott opphold og kommer selvsagt tilbake.

Takk, Adventure08564124911

Hei Adventure,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 31. oktober 2018

Alt var veldig bra! Rommet var stort og flott , gode morgenkåper! Maten på kvelden var veldig bra - og ble raskt servert! Vår kelner var oppmerksom på oss hele tida! Frokost og lunsj var fortreffelig!

Takk, Coastal20788510149

Hei Coastal,
Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende opp1holdet ditt på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid. Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde en natt før en tidlig flyvning dagen etter. Stort og romslig familierom, men meget dårlig renhold. Vi sjekket inn sent og måtte legge barna med en gang, så orket ikke klage med en gang og bytte rom. Valgte heller å sende klage til hotellet i ettertid av oppholdet, men hotellet har ikke svart på mine mange E-poster. Prøvde også å ringe resepsjonen i etter tid, da vi hadde gjenglemt noe på rommet, men etter 20 minutt uten svar 4 ganger så ga jeg opp...
Rommet var støvete i kroker og alle flater som er litt vanskelig å nå, som kriker og kroker bak bordbein og div. Men badet var det verste. Hår fra tidligere gjester i taket. Støvete på de fleste overflater utenom benken. Rødmugg i hjørner i dusjen og rundt dusjveggen. Og mugg i hjørner, som jeg lett vasket bort med en klut. Så meget dårlig renhold på dette rommet. Rom 5212

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Eivindchef
Anmeldt 29. oktober 2018

Rommet var meget dårlig renholdt. Det var mye støv på teppet på rommet i kroker hvor det kan være vanskelig å komme til. Spesielt rundt TV reolen midt i rommet. Men badet var det verste. Hår fra tidligere gjester i taket. Støvete på de fleste overflater utenom selve benken. støvete ventil. Slimete rødmugg i hjørner i dusjen, fuger og rundt dusjveggen. Og mugg i hjørner, som jeg lett vasket bort med en klut. Så meget dårlig renhold på dette rommet. Rom 5212.
Helt elendig renhold. og til blodpris.

Romtips: Familie rom er romslige og store.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Eivindchef

Hej Eivindchef
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Jag beklagar det starkaste det du har fått uppleva hos oss och vi tar detta vidare med alla berörda avdelningar för uppföljning.
Jag önskar visserligen att du kontaktar mig eftersom jag önskar lite mer information.
Ännu en gång så beklagar jag.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning, Michael