Expedia.comUSD 178
TripadvisorUSD 178
Algotels
Travelocity
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet noen skritt fra Gardermoen. Romslige fine stille rom. Gode kursfasiliteter, men svært mye usunn pausemat i forbindelse med halloween. Betjeningen var svært hyggelig og serviceinnstilt.

1  Takk, steinolavr
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Stein Olav,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid på å bli enda bedre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

God service, meget god mat. Flott hotell å ha seminar på når vi må samles fra hele landet, siden det ligger så nært flyplassen. God renslighet, flotte rom og ventilasjonen på rommet var også bra, trengte ikke å åpne vinduet på natten. Tusen takk for ett flott opphold og kommer selvsagt tilbake.

Takk, Adventure08564124911

Hei Adventure,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 31. oktober 2018

Alt var veldig bra! Rommet var stort og flott , gode morgenkåper! Maten på kvelden var veldig bra - og ble raskt servert! Vår kelner var oppmerksom på oss hele tida! Frokost og lunsj var fortreffelig!

Takk, Coastal20788510149

Hei Coastal,
Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende opp1holdet ditt på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid. Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde en natt før en tidlig flyvning dagen etter. Stort og romslig familierom, men meget dårlig renhold. Vi sjekket inn sent og måtte legge barna med en gang, så orket ikke klage med en gang og bytte rom. Valgte heller å sende klage til hotellet i ettertid av oppholdet, men hotellet har ikke svart på mine mange E-poster. Prøvde også å ringe resepsjonen i etter tid, da vi hadde gjenglemt noe på rommet, men etter 20 minutt uten svar 4 ganger så ga jeg opp...
Rommet var støvete i kroker og alle flater som er litt vanskelig å nå, som kriker og kroker bak bordbein og div. Men badet var det verste. Hår fra tidligere gjester i taket. Støvete på de fleste overflater utenom benken. Rødmugg i hjørner i dusjen og rundt dusjveggen. Og mugg i hjørner, som jeg lett vasket bort med en klut. Så meget dårlig renhold på dette rommet. Rom 5212

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Eivindchef