Radissonhotels.comUSD 176
Anmeldt 5. november 2018

Overnattet pga vi hadde tidlig avgang med flyet til Amsterdam og videre til Detroit.
En av veldig få hotell i Norge hvor frokost ikke var inkludert. Dette føltes som en utnyttelse pga det er enkelt å tenke at prisen er med frokost, og bare trykker bestill, og bekreft. Eller var det greie rom. Ikke spesielt enkelt å få mat om kvelden når vi skulle ta oss litt mat og et glass vin før vi la oss.
Veldig god beliggenhet i forhold til flyplass. Gangavstand til avgangshallen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jorunn R
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej Jorunn
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport Hotel och tog dig tid att skriva en review.
Jag sätter pris på dina kommentarer om frukosten är inklusive eller inte och jag tar dem vidare till den rätta avdelningen. Vi har det på grund av att vi har gäster som kommer vädigt sent och sover längre än vad frukosten är öppen eller reser väldigt tidigt. Vi önskar våra gäster skall ha friheten att välja.
Vi tar dina kommentarer med oss vidare för att förbättra vårt hotell och verksamhet.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning,
Michael

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet noen skritt fra Gardermoen. Romslige fine stille rom. Gode kursfasiliteter, men svært mye usunn pausemat i forbindelse med halloween. Betjeningen var svært hyggelig og serviceinnstilt.

1  Takk, steinolavr

Hei Stein Olav,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid på å bli enda bedre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Anmeldt 31. oktober 2018

God service, meget god mat. Flott hotell å ha seminar på når vi må samles fra hele landet, siden det ligger så nært flyplassen. God renslighet, flotte rom og ventilasjonen på rommet var også bra, trengte ikke å åpne vinduet på natten. Tusen takk for ett flott opphold og kommer selvsagt tilbake.

Takk, Adventure08564124911

Hei Adventure,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 31. oktober 2018

Alt var veldig bra! Rommet var stort og flott , gode morgenkåper! Maten på kvelden var veldig bra - og ble raskt servert! Vår kelner var oppmerksom på oss hele tida! Frokost og lunsj var fortreffelig!

Takk, Coastal20788510149

Hei Coastal,
Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende opp1holdet ditt på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo. Vi er glade for å høre at du likte oppholdet ditt hos oss, og vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake til hotellet vårt en gang i nær fremtid. Med vennlig hilsen, Michael