Booking.comUSD 206
Orbitz.comUSD 205
HurbUSD 214
198203 av 2 891 anmeldelser
Anmeldt 14. november 2018

Bra hotell med meget bra beliggenhet når du skal reise videre eller til konferanseformål ved mange tilreisende deltagere. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Fine rom og øvrige lokaler. Liker muligheten til opptjeningsbonus hos SAS.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, Q2333EEheidis
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei Q2333EEheidls,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine kommentarer. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Alltid trivelig med overnatting på hotellet.
Bra rom, god rengjøring.

Hyggelig mottagelse i resepsjonen både natt og dag.

God tid eller dårlig tid, frokost er en bra start på dagen.
Men kunne det finnes en brødrister neste gang vi kommer, blir vi enda gladere.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Roar B
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Roar B,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 5. november 2018

Overnattet pga vi hadde tidlig avgang med flyet til Amsterdam og videre til Detroit.
En av veldig få hotell i Norge hvor frokost ikke var inkludert. Dette føltes som en utnyttelse pga det er enkelt å tenke at prisen er med frokost, og bare trykker bestill, og bekreft. Eller var det greie rom. Ikke spesielt enkelt å få mat om kvelden når vi skulle ta oss litt mat og et glass vin før vi la oss.
Veldig god beliggenhet i forhold til flyplass. Gangavstand til avgangshallen.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jorunn R
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej Jorunn
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport Hotel och tog dig tid att skriva en review.
Jag sätter pris på dina kommentarer om frukosten är inklusive eller inte och jag tar dem vidare till den rätta avdelningen. Vi har det på grund av att vi har gäster som kommer vädigt sent och sover längre än vad frukosten är öppen eller reser väldigt tidigt. Vi önskar våra gäster skall ha friheten att välja.
Vi tar dina kommentarer med oss vidare för att förbättra vårt hotell och verksamhet.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning,
Michael

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet noen skritt fra Gardermoen. Romslige fine stille rom. Gode kursfasiliteter, men svært mye usunn pausemat i forbindelse med halloween. Betjeningen var svært hyggelig og serviceinnstilt.

1  Takk, steinolavr

Hei Stein Olav,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi tar med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid på å bli enda bedre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018