Gratis avbestilling frem til 08.08.21
CheapTicketsUSD 207
getaroom.comUSD 209
196201 av 2 891 anmeldelser
Anmeldt 17. november 2018

Ikke servere gammel og dårlig mat. Den så tilogmed så gale ut, at da servitøren så vi ikke hadde spist noe særlig, og vi ba om regningen, så kom hun med ny mat også, noe vi ikke hadde bedt om. Den så litt bedre ut, men smakte ikke, og vi ble som sagt dårlig av den.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Takk, tamikabergen
RadissonHotelGroup, Customer Support Specialist på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hej Tamika,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi belkagar att ni icke hade en trevlig upplevelse hos oss. Vi ska se närmare på denna sak, och vi uppskattar er feedback. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss i framtiden, så ska vi se till att ni får en så trevlig upplevelse som möjligt.

Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Måtte booke hotell nært Gardermoen pga forsinkelser inn fra utlandet. Vanligvis bruker jeg Gardermoen airport hotel, men tenkte å spare litt «buss tid» og bestille på Radisson. Stor var overraskelsen at jeg måtte betale ekstra 150,- for å få frokost. Det gikk ikke særlig godt frem i bestillingen. Dette er en kjip måte å spare penger på i Norge, der hotellene nettopp er kjent for frokost. Siste gang her.

2  Takk, TorC_12

Hej Tor,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Det är även möjligt att boka rum med frukost direkt. Vi är ledsen om du blev besviken då det tillkommer en extrakostnad, men då många av våra kunder flyger väldigt tidigt så har vi valt att erbjuda ett alternativ att boka utan frukost.

Vi hoppas att du ändå vill komma tillbaka till oss i framtiden, och du kan då gärna ringa och boka direkt med oss så ska vi se till att du får boka ett pris med frukost inkluderat.

Anmeldt 14. november 2018

Bra hotell med meget bra beliggenhet når du skal reise videre eller til konferanseformål ved mange tilreisende deltagere. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Fine rom og øvrige lokaler. Liker muligheten til opptjeningsbonus hos SAS.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
1  Takk, Q2333EEheidis
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei Q2333EEheidls,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine kommentarer. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Alltid trivelig med overnatting på hotellet.
Bra rom, god rengjøring.

Hyggelig mottagelse i resepsjonen både natt og dag.

God tid eller dårlig tid, frokost er en bra start på dagen.
Men kunne det finnes en brødrister neste gang vi kommer, blir vi enda gladere.

Takk, Roar B
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hei Roar B,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 5. november 2018

Overnattet pga vi hadde tidlig avgang med flyet til Amsterdam og videre til Detroit.
En av veldig få hotell i Norge hvor frokost ikke var inkludert. Dette føltes som en utnyttelse pga det er enkelt å tenke at prisen er med frokost, og bare trykker bestill, og bekreft. Eller var det greie rom. Ikke spesielt enkelt å få mat om kvelden når vi skulle ta oss litt mat og et glass vin før vi la oss.
Veldig god beliggenhet i forhold til flyplass. Gangavstand til avgangshallen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Jorunn R
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hej Jorunn
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport Hotel och tog dig tid att skriva en review.
Jag sätter pris på dina kommentarer om frukosten är inklusive eller inte och jag tar dem vidare till den rätta avdelningen. Vi har det på grund av att vi har gäster som kommer vädigt sent och sover längre än vad frukosten är öppen eller reser väldigt tidigt. Vi önskar våra gäster skall ha friheten att välja.
Vi tar dina kommentarer med oss vidare för att förbättra vårt hotell och verksamhet.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning,
Michael