Expedia.comUSD 178
Vio.comUSD 178
Anmeldt 11. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Anmeldt 5. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Av praktiske årsaker måtte jeg overnatte på Gardermoen, grunnet tidlig avgang og ren latskap valgte jeg det "nærmeste" hotellet.

Er egentlig litt usikker på om jeg sparte noe tid på dette da innsjekkingskøen var fra resepsjonen og til inngangspartiet (utrolig lang) uten at det bevegde seg fremover. Oppdaget grunn til det når jeg etter hvert, 1 time +, kom lengre frem i køen og så at dette egentlig ikke var en kø men ren anarki. En kunne tydeligvis komme fra alle innganger og bli betjent, spesielt. Sparte i hvert fall ikke noe penger på dette da prisen gjenspeiler beliggenheten.

Rommet var imidlertid helt ok, godt innenfor det som kan forventes. Rent og pent...

Sjokket kom på morgenen da det va like stor kø for utsjekk som ved innsjekk... Syns det var på tampen til ironiskt når resepsjonisten spurte hva jeg syntes om frokosten! Den rakk jeg følgelig ikke grunnet køen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Shadowcrows

Hei Shadowcrows,
Takk for at du valgte å bo hos oss, og vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive. Trist å høre at du ikke var fornøyd med serviceopplevelsen med oss denne gangen. Vi vil bruke tilbakemeldingen din for å forbedre vår service og virksomhet ytterligere. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 17. november 2018

Ikke servere gammel og dårlig mat. Den så tilogmed så gale ut, at da servitøren så vi ikke hadde spist noe særlig, og vi ba om regningen, så kom hun med ny mat også, noe vi ikke hadde bedt om. Den så litt bedre ut, men smakte ikke, og vi ble som sagt dårlig av den.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, tamikabergen
RadissonHotelGroup, Customer Support Specialist på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Hej Tamika,

Tack för att du har tagit dig tid att skriva om din vistelse på vårt hotell. Vi belkagar att ni icke hade en trevlig upplevelse hos oss. Vi ska se närmare på denna sak, och vi uppskattar er feedback. Vi hoppas att ni vill komma tillbaka till oss i framtiden, så ska vi se till att ni får en så trevlig upplevelse som möjligt.