Gratis avbestilling frem til 15.08.21
Travelocity
Orbitz.com
195200 av 2 898 anmeldelser
Anmeldt 17. desember 2018

Svært praktisk sted å bo rett ved flyplassen - spesielt ved tidlig avreise. Meget komfortable senger, god service og hyggelig betjening. Hyggelig bar og restaurant. Dette er en veldig komfortabel måte å starte en reise i forbindelse med tidlig flyavgang. Kommer gjerne tilbake til hotellet en annen gang !

2  Takk, asabjorn
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Mobile,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 11. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Anmeldt 5. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Av praktiske årsaker måtte jeg overnatte på Gardermoen, grunnet tidlig avgang og ren latskap valgte jeg det "nærmeste" hotellet.

Er egentlig litt usikker på om jeg sparte noe tid på dette da innsjekkingskøen var fra resepsjonen og til inngangspartiet (utrolig lang) uten at det bevegde seg fremover. Oppdaget grunn til det når jeg etter hvert, 1 time +, kom lengre frem i køen og så at dette egentlig ikke var en kø men ren anarki. En kunne tydeligvis komme fra alle innganger og bli betjent, spesielt. Sparte i hvert fall ikke noe penger på dette da prisen gjenspeiler beliggenheten.

Rommet var imidlertid helt ok, godt innenfor det som kan forventes. Rent og pent...

Sjokket kom på morgenen da det va like stor kø for utsjekk som ved innsjekk... Syns det var på tampen til ironiskt når resepsjonisten spurte hva jeg syntes om frokosten! Den rakk jeg følgelig ikke grunnet køen.

Dato for oppholdet: juni 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Shadowcrows

Hei Shadowcrows,
Takk for at du valgte å bo hos oss, og vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive. Trist å høre at du ikke var fornøyd med serviceopplevelsen med oss denne gangen. Vi vil bruke tilbakemeldingen din for å forbedre vår service og virksomhet ytterligere. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen, Michael