2 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 162
Radissonhotels.comUSD 162
Vio.comUSD 162
Anmeldt 29. desember 2018

Overnattet en natt julen 2018, førsteinntrykket av rommet er greit, men når man etterhvert ser rødvinsøl på benk/ skap , tørkepapir/dopapir under stol, brukt godtepapir på gulv, kjønnshår på bad, vegg ved seng nedspruta av et eller annet som jeg ikke vil vite hva er, røde flekker på lysbryter som ser ut som blod . Gule store flekker flere steder på vegg til vegg teppet og i taket ! Svarte fuger og skitt på bad, nedslitte lister. Bråkete ventilasjon , hvite flekker på sengerammen samt sokkelo i senga så er vel dette det værste stedet jeg noen gang har overnattet. Rett og slett kvalmt. Jeg informerte resepsjonist ved utsjekk, og har sendt Mail med bilder uten noen form for respons fra hotellet. Useriøst og svært skuffende at dette er standaren dere mener er bra nok for gjester som betaler tusenvis av kroner for å bo hos dere. Dere burde skamme dere!!Legger ved noen bilder her også:

1  Takk, Arild28
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hej Arild
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva till oss samt på e-mail.
Jag beklagar att du inte har fått ett svar från oss och det skall jag undersöka ytterligare samt att återkomma till er inom kort till den email du har skickat till oss med bilder.
Detta är inte något vi önskar att vara bekant med och vi tar detta ytterst seriöst.
Som sagt, så beklagar jag det starkaste och återkommer till er i denna vecka.
Med vänlig hälsning, Michael

Anmeldt 17. desember 2018

Svært praktisk sted å bo rett ved flyplassen - spesielt ved tidlig avreise. Meget komfortable senger, god service og hyggelig betjening. Hyggelig bar og restaurant. Dette er en veldig komfortabel måte å starte en reise i forbindelse med tidlig flyavgang. Kommer gjerne tilbake til hotellet en annen gang !

2  Takk, asabjorn
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Mobile,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 11. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Anmeldt 5. desember 2018

• Reisetype: Reiste alene

Anmeldt 30. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018