Expedia.comUSD 180
Radissonhotels.comUSD 180
Orbitz.comUSD 180
Anmeldt 13. januar 2019

BELIGGENHET: Rett ved terminalbygningen på Gardermoen. Samme nivå som ankomsthallen. Man kan gå under tak fra terminalen til hotellet - bortsett fra 25 skritt under åpen himmel.
ROM: Liten eller ingen støy fra flytrafikken, og heller ikke lytt mot naborommene (vi har bodd her flere ganger). Gode senger og dyner. Men kaldt på badet om vinteren (ingen varmekabler eller ovn).
PRIS: Omtrent som nabohotellet Park, men begge koster en del mer enn de hotellene som ligger et stykke fra terminalbygningen. Praktisk at man kan velge pris både med og uten frokost.
MAT: Vi spiste ikke frokost på hotellet denne gang, men spiste middag i 26 North Restaurant. God mat! Vi tok henholdsvis klippfiskboller og brosme. God service; ikke for høytidelig, men heller ikke så avslappet at servitørene glemte oss.
RENHOLT: Normalt bra. Vi la ikke merke til noe spesielt.
FOR ØVRIG: God mottagelse av en trainee (?), og oppgraderingen vår var notert på forhånd. Ekspress-utsjekking fungerte utmerket. Vi la nøkkelen og et lite ark i en boks da vi dro. Fikk kvittering på e-post kort tid etterpå, og alt stemte.

2  Takk, Turistsjef-Johansen
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hej Turistsjef-Johansen,
Tusen tack för en väldigt fin och konstruktiv review om vårt hotell. Det sätter vi verkligen pris på!
Jag är glad att du gillar vårt hotell och jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka vid ett senare tillfälle. Med vänlig hälsning,
Michael

Anmeldt 2. januar 2019

Fantastisk beliggenhet, 2 min å gå til terminal. Rene ,fine rom, med gode senger.
God frokost (Pass på å bestill fra menyen på bordet når dere kommer ned til frokost)
Blide og serviceminded personal. (Fantastisk bemøtende av Service Manager Nicolai)
Vi bruker alltid det her fine hotellet, på tidlige flygninger.
Kommer helt sikkert tilbake.☺☺☺

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, morten m
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei morten m,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 29. desember 2018

Overnattet en natt julen 2018, førsteinntrykket av rommet er greit, men når man etterhvert ser rødvinsøl på benk/ skap , tørkepapir/dopapir under stol, brukt godtepapir på gulv, kjønnshår på bad, vegg ved seng nedspruta av et eller annet som jeg ikke vil vite hva er, røde flekker på lysbryter som ser ut som blod . Gule store flekker flere steder på vegg til vegg teppet og i taket ! Svarte fuger og skitt på bad, nedslitte lister. Bråkete ventilasjon , hvite flekker på sengerammen samt sokkelo i senga så er vel dette det værste stedet jeg noen gang har overnattet. Rett og slett kvalmt. Jeg informerte resepsjonist ved utsjekk, og har sendt Mail med bilder uten noen form for respons fra hotellet. Useriøst og svært skuffende at dette er standaren dere mener er bra nok for gjester som betaler tusenvis av kroner for å bo hos dere. Dere burde skamme dere!!Legger ved noen bilder her også:

1  Takk, Arild28

Hej Arild
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva till oss samt på e-mail.
Jag beklagar att du inte har fått ett svar från oss och det skall jag undersöka ytterligare samt att återkomma till er inom kort till den email du har skickat till oss med bilder.
Detta är inte något vi önskar att vara bekant med och vi tar detta ytterst seriöst.
Som sagt, så beklagar jag det starkaste och återkommer till er i denna vecka.
Med vänlig hälsning, Michael

Anmeldt 17. desember 2018

Svært praktisk sted å bo rett ved flyplassen - spesielt ved tidlig avreise. Meget komfortable senger, god service og hyggelig betjening. Hyggelig bar og restaurant. Dette er en veldig komfortabel måte å starte en reise i forbindelse med tidlig flyavgang. Kommer gjerne tilbake til hotellet en annen gang !

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
2  Takk, asabjorn
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei Mobile,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 11. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Blu
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018