Anmeldt 14. juni 2019

Flott hotell. Følte at man ble tatt i mot på en profesjonell og god måte. Det var et opphold med bare en overnatting, så grunnlaget er jo litt lite, men førsteinntrykket og magefølelsen skal man vektlegge.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Relax13172918661
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Hei Relax,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og tusen hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på dine kommentarer. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juni 2019

Vi hadde en overnatting her før en tidlig utreise dagen etter. Godt og behagelig rom. En god og spennende middag i restauraneten (blant annet spekeskinke i vaffel). Stor utvalg til frokost. ...og det at det er grei gangavstand til flyplassen er selvsagt et pluss (ingen buss).

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, Svein G

Hei Svein,

Anmeldt 10. juni 2019

Hotellet har fin standard og ligger ypperlig plassert på Gardermoen. Eneste minus er veldig stiv pris og at det til tross for stiv pris ikke var inkludert frokost. Vennlig betjening i resepsjon og enkelt inn-/utsjekkingssystemet trekker opp

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Sightsee66825094178

Hei Sightsee,
Takk for at du valgte å bo hos oss. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Michael

Anmeldt 28. mai 2019

Komfortabelt hotell og meget komfortabel avstand fra flyplassen.
Rommet sto til forventningene og servicen var veldig bra. Hyggelig og smilende betjening. Frokosten var helt grei. Vi var fornøyde med oppholdet

Dato for oppholdet: mai 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Explorer13610872145

Hej Explorer,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. mai 2019

Veldig bra familierom, stort og adskilt. Gunstig dersom man må legge flere barn samtidig.
Elendig frokost for allergikere. Dårlig merket og få alternativer alternativer. Fantes ikke melkefri melk/youghurt, kun kjeks og loff som glutenfritt brød.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Vacation14911961105
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2019

Hej Vacation,
Tusen tack för din feedback.
Vi sätter pris på dina kommentarer och tar dem vidare för att förbättra vår verksamhet.
Jag är glad att höra att ni är nöjd med rummet du fick!
Vi önskar dig välkommen tillbaka!
Med vänliga hälsningar,
Michael