Anmeldt 8. september 2019

Vi skulle fly tidlig fra Oslo og fant ut av det ville ha vært fint og få sovet i nærheten , anbefales restaurant var der fin hyggelig service men maten var som , men dyr prisi resepsjonen var de høflig , men dyr også dyr parkering

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, iurbye273145
Jörgen L, Front Office Manager på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei iurbye,
Takk for at du valgte å bo hos oss. Vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive til oss og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake. Med vennlig hilsen Michael

Anmeldt 7. september 2019

Hotellet har utmerket beliggenhet, med kort gå-avstand til flyplassen. Rommene er store, rene og med gode senger. Denne gangen var jeg ikke helt tilfreds med restauranten. Kjøttet som ble servert til middagen var rett og slett rått og ikke gjennomstekt. Det var vanskelig å nå servitøren. Da han kom, var resten av følget ferdig å spise, så jeg valgte selv å takke nei til ny middag. Frokosten ved hotellet var god, men kunne gjerne vært mer variasjon i brød og fersk frukt.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 726sirik

Hej 726,
Tusen tack för din review!
Vi sätter pris på dina kommentarer och vi följer upp restaurangen och dess service.
Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka vid ett senare tillfälle.
Med vänliga hälsningar,
Michael

Anmeldt 4. september 2019

Valgte dette hotellet grunnet gangavstand. Vi har bodd her før og vært fornøyd, men denne gang var det bare sånn passe. Opplevde han som sto i resepsjonen som sur da vi sjekket inn, jeg syns også 2595 for en natt er stivt når frokost ikke er inkludert. Rommet var som vanlig stort og fint men hva er greien med å ha en queen bed når overmadrassen er 30 cm smalere en selve sengen og det hjelper lite med en stor stabel med puter når alle er så tjukke som dette. Det må gå an å ha et par man ikke våkner med whiplash av. Var i restauranten for middag. Kelneren var sånn passe interessert og noe fraværende, de glemte bestillingen vår så vi ventet en time på maten, da hjelper det og ikke akkurat på at maten er dyr og gjennomsnittlig. Bestillte kamskjell, disse ble servert kalde på en haug med blomkål og med en hvitløksaus som smakte lite annet en rå hvitløk. Det meste på menyen inneholdt gluten så tok en hamburger sa kelner sa de hadde glutenfritt brød. Jo de hadde det, men altså to skiver grovt rugbrød på en hamburger ble rett og slett rart. Det finnes faktisk glutenfritt hamburgerbrød. Oppe på rommet henger et panel til å justere aircondition, dette lyser opp noe sabla hele rommet så mørkt ble det ikke, når vi skulle sjekke ut sto det en enslig kar i resepsjonen og da ble det kø. Klokka 7 om morgenen på en flyplass kan man gjerne tenke seg at de fleste er på farten. Nei, det ble ikke valuta for pengene denne gangen.

Takk, Frk-haukaas

Hei Frk-haukaas,
Takk for at du valgte å bo hos oss, og vi setter pris på at du tar deg tid til å skrive. Trist å høre at du ikke var fornøyd med serviceopplevelsen med oss denne gangen. Vi vil bruke tilbakemeldingen din for å forbedre vår service og virksomhet ytterligere. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.
Med vennlig hilsen, Michael

Anmeldt 4. september 2019

Det vart overnatting på vei hjem etter ferie i utland.Alt vart perfekt. Nattevakten vart hyggelig og hjelpsomt. Romet vart over forventningane mine. Senga vart utmerket. Frokosten vart fint. Vi sikkert kommer igjen.

Takk, galyarradeva

Hei Galyarradeva,
Tusen takk for en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotel. Vi setter stor pris på dine tilbakemeldinger. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Michael

Anmeldt 2. september 2019

jJeg bodde på hotellet føste og siste natt i Norge. Etter en lang reise vardet godt å legge seg i ren og myk seng.. Det var også stille. Frolosten var god, med godt utvalg i mat. Eneste klage var at siste morgen var det ikke kaffekopper på rommet of lite kaffe !

Takk, ibekke367900

Hei ibekke,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og skrev en veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen, Michael