Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger meget bra plassert for ankomst eller avgang fra Gardermoen. Rommene er bra og funksjonelle, men kunne vært bedre rengjort. Når det ikke kan åpnes vinduer så er det å forvente at klimaanlegget fungerer, men det var svake greier.
Med Litt bedre renhold og et fungerende klimaanlegg hadde hotellet vært topp.

1  Takk, RosslandR
Jörgen Ljunggren, Daglig leder på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2020

Hej RosslandR,
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är trist att höra angående städning och fönstret på detta rummet.
Vi har rum som vi kan öppna fönster och det är bara att ta kontakt med receptionen så hjälper vi till med detta.
Vi har inte A/C utan det är en AirFlow ventilationsystem.
Jag önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Etter en ekstremt lang reise var det vidunderlig å komme til et flott og stort rom, med en deilig seng. Gratis wifi på rommet.
På grunn av Corona var det ikke frokostbuffet, men ferdigsmurte sandwich med bl.a bacon, juice, frukt mm. Et godt alternativ!
Supert med 2 min gange fra flyplassen

Dato for oppholdet: mai 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Toneih

Hej Toneih,
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva en fin review!
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 24. juni 2020

Meget fornøyd. Frokosten var mye bedre,tross coronatiltak. Denne gangen fikk vi tilbud om egg og bacon. Sist jeg var der var frokosten noe spartansk,dette grunnet Corona. Så det er egentlig ganske forståelig. Det viser at dere har gjort forbedringer av frokost tilbudet.

1  Takk, Ansven45

Hej Ansven45,
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva oss en fin review.
Jag sätter pris på dina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka!

Anmeldt 8. juni 2020

Hotellet er bra, rommene er fine (dog med tregt internet) men det er bra smålig at man ikke får mer til frokost en en mager "frokostpose". På forespørsel om jeg kunne få noe mer å spise fikk jeg utrolig nok beskjed om at det ble i så fall ekstra...
De skulle også ha 300,- ekstra for å la meg beholde rommet til 13:30 - og her snakker vi søndags morgen på ett langt fra fullt hotell...
Vi hadde dog en positiv opplevelse med hyggelig betjening i restauranten!

1  Takk, knukon

Hej knukon,
Tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva oss en review.
Det är trist att höra om utmaningarna du hade hos oss och vi tar det med oss vidare.
Vi hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka vid ett senare tillfälle.

Anmeldt 8. juni 2020

Med unntak av utsjekkingen, var det et meget bra opphold.
Hotellets ledelse har valgt å la resepsjonistene administrere og dele ut frokost-poser til gjestene i tillegg til å foreta inn/utsjekking og vanlig service. Dette skaper unødvendig kø/ventetid for gjester som skal sjekke ut for å gå til flyplassen (det er jo stort sett grunnen til å bo på Airport-hotell.)
Måten dette er organisert på, viser mangel på respekt både for egne ansatte og gjestene!

1  Takk, erlandsolbakken

Hej erlandsolbakken,
Jag sätter pris på dina kommentarer gällande din vistelse och jag är glad att meddela dig att vår frukost är tillbaka som vanligt.
Jag hoppas att vï får välkomna dig tillbaka vid ett senare tillfälle.