Booking.comUSD 230
Travelocity
Orbitz.com
getaroom.comUSD 238
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Store flotte rom og en fantastisk seng. Bra minibar utvalg. Bra wifi. Veldig bra frokost buffet selv med corona restriksjoner. Kliper var satt ut ved all mat, selv ved oppskjært brød. Kort gangavstand til flyplassterminalen.

2  Takk, fr0deu
Jörgen Ljunggren, Daglig leder på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2020

Hej fr0deu,
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva en fin review!
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 22. juli 2020

Rommet var grusomt varmt til tross for kjølig utetemperatur, og det var vanskelig å få byttet rom. Vi fikk ikke avslag i prisen. Frokosten var OK til tross for koronatilstand. Rommet var fint. En av de vi møtte i resepsjonen var immøtekommende.

1  Takk, Merethe A

Hej Merethe,
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är synd att du hade svårt att byta rum pga värmen i rummet. Vi hjälper självklart till med detta.
Vi har fått tillbaka vår buffe med vanliga öppningstider och jag är glad att höra att receptionisten var hjälpsam.
Vi önskar dig välkommen tillbaka vid ett senare tillfälle.

Anmeldt 13. juli 2020

Bruker Alltid Radisson Blue ,, ypperlig beliggenhet ,,av erfaring gjennom de årene jeg har reist er det bra hotel som tar vare på gjestene.. . Nå i Coronatid var frokostbuffet gjennomtenkt, god og delikat anrettet.

1  Takk, 976evak

Hej 976evak,
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva oss en fin review.
Jag sätter pris på dina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka!

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger meget bra plassert for ankomst eller avgang fra Gardermoen. Rommene er bra og funksjonelle, men kunne vært bedre rengjort. Når det ikke kan åpnes vinduer så er det å forvente at klimaanlegget fungerer, men det var svake greier.
Med Litt bedre renhold og et fungerende klimaanlegg hadde hotellet vært topp.

1  Takk, RosslandR

Hej RosslandR,
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är trist att höra angående städning och fönstret på detta rummet.
Vi har rum som vi kan öppna fönster och det är bara att ta kontakt med receptionen så hjälper vi till med detta.
Vi har inte A/C utan det är en AirFlow ventilationsystem.
Jag önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Etter en ekstremt lang reise var det vidunderlig å komme til et flott og stort rom, med en deilig seng. Gratis wifi på rommet.
På grunn av Corona var det ikke frokostbuffet, men ferdigsmurte sandwich med bl.a bacon, juice, frukt mm. Et godt alternativ!
Supert med 2 min gange fra flyplassen

Dato for oppholdet: mai 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Toneih

Hej Toneih,
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.