TripadvisorUSD 209
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 1. august 2020

Super betjening ❤️ igrunn ingenting å klage på. Fikk ett supert rom. Super betjening og super bar. Store suiter å stort tv å bra utvalg av tv kanaler. Å ekstremt fint å bare kan gå rett over fra flyplassen.

1  Takk, sberg952564
Jörgen Ljunggren, Daglig leder på Radisson Blu Airport Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2020

Hej sberg,
Tusen tack för din fina review!
Vi sätter pris på dina kommentarer om våra rum och super service!
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 30. juli 2020

Bra Hotel- Kanskje i dyreste laget.
Veldig rent over alt.
Veldig vennlig og effektiv betjening ved insjekk og utsjekk.
Fin Beliggenhet- Bra rom- God Wifi - Bra seng -
Veldig dårlig resturant drar ned.

1  Takk, Vidar J

Hej Vidar
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är trist att höra att du inte gillade vår restaurang.
Jag är glad att höra att du gillande vårt hotell med bra läge samt vänlig och effektiv service både vid check-in och check-out.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Store flotte rom og en fantastisk seng. Bra minibar utvalg. Bra wifi. Veldig bra frokost buffet selv med corona restriksjoner. Kliper var satt ut ved all mat, selv ved oppskjært brød. Kort gangavstand til flyplassterminalen.

2  Takk, fr0deu

Hej fr0deu,
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva en fin review!
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 22. juli 2020

Rommet var grusomt varmt til tross for kjølig utetemperatur, og det var vanskelig å få byttet rom. Vi fikk ikke avslag i prisen. Frokosten var OK til tross for koronatilstand. Rommet var fint. En av de vi møtte i resepsjonen var immøtekommende.

1  Takk, Merethe A

Hej Merethe,
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är synd att du hade svårt att byta rum pga värmen i rummet. Vi hjälper självklart till med detta.
Vi har fått tillbaka vår buffe med vanliga öppningstider och jag är glad att höra att receptionisten var hjälpsam.
Vi önskar dig välkommen tillbaka vid ett senare tillfälle.

Anmeldt 13. juli 2020

Bruker Alltid Radisson Blue ,, ypperlig beliggenhet ,,av erfaring gjennom de årene jeg har reist er det bra hotel som tar vare på gjestene.. . Nå i Coronatid var frokostbuffet gjennomtenkt, god og delikat anrettet.

1  Takk, 976evak

Hej 976evak,
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva oss en fin review.
Jag sätter pris på dina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka!