8leMario
Bodø, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 8. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Jörgen Ljunggren, Daglig lederRadisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. sep. 2020
Hej 8leMario,
Tusen tack för att du tog dig tid att skriva oss en fin review.
Jag sätter pris på dina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka!
kr 1 119
Gratis parkering
Se flere hoteller i Gardermoen
320325 av 3 653 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Rommet er veldig fint. Kjapp inn og utsjekking. Fuginga rundt badekaret ser ut til å være utført av en 5åring + noen sorte lange hår i badekaret trolig etter rengjører. Henger løse kabler ned under vasken på badet. Stor og god seng men putene er dårlige. 2 typer. Den ene klemmer seg helt flat når en ligger på den, den andre er alt for tykk. Maten er ok. Stive priser, nesten 300 kr for en cheese burger som ikke er noe over gjennomsnittet god. Restauranten/baren er veldig Underbemannet, må stå og vente i 15min+ før en får bord. servitørene springer rundt og prøver å holde styr på alt. Kun 3 stk i arbeid. Har vært her 2 ganger på 2 mnd ingen forbedring på den tiden. Taper poeng/stjerner på dette.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, TomH5710
Jörgen Ljunggren, Daglig leder på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2020

Hej TomH5710
Tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva oss en review.
Vi sätter pris på dina kommentarer och vi tar dem med oss vidare för att förbättra vår service och verksamhet.
Jag önskar dig välkommen tillbaka vid ett senare tillfälle.

Anmeldt 3. august 2020

Det meste fungerte fint. Bra rom, gode senger, hyggelig personale. Men frokosten var litt kjedelig da det manglet grønnsaker og frukt. Det var heller ikke syltetøy (annet enn appelsinmarmelade i små pakker), men dette skyldes muligens corona-forsiktighet. Det var i tillegg vanskelig å finne ting på frokosten, så vi vandret rundt og lette etter alt - så det ble lite tid å spise da vi skulle med et tidlig fly. Heldigvis er det kun en kort spasertur over til flyterminalen. Vi skulle se et engelsk program (på nrk) om kvelden, men tekstinga fungerte ikke. Ei fra resepsjonen kom opp for å rette dette opp, men det var ikke mulig.

1  Takk, elind200792

Hej Elind200792,
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Vi sätter pris på dina kommentarer om frukosten och tar det med oss vidare.
Jag är glad att ni gillade våra sänger och vår trevliga personal.
Jag önskar er välkommen tillbaka.
Med vänlig hälsning,

Anmeldt 1. august 2020

Super betjening ❤️ igrunn ingenting å klage på. Fikk ett supert rom. Super betjening og super bar. Store suiter å stort tv å bra utvalg av tv kanaler. Å ekstremt fint å bare kan gå rett over fra flyplassen.

1  Takk, sberg952564

Hej sberg,
Tusen tack för din fina review!
Vi sätter pris på dina kommentarer om våra rum och super service!
Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka!

Anmeldt 30. juli 2020

Bra Hotel- Kanskje i dyreste laget.
Veldig rent over alt.
Veldig vennlig og effektiv betjening ved insjekk og utsjekk.
Fin Beliggenhet- Bra rom- God Wifi - Bra seng -
Veldig dårlig resturant drar ned.

1  Takk, Vidar J

Hej Vidar
Tack för att du tog dig tid att skriva oss en review.
Det är trist att höra att du inte gillade vår restaurang.
Jag är glad att höra att du gillande vårt hotell med bra läge samt vänlig och effektiv service både vid check-in och check-out.
Vi önskar dig välkommen tillbaka.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Store flotte rom og en fantastisk seng. Bra minibar utvalg. Bra wifi. Veldig bra frokost buffet selv med corona restriksjoner. Kliper var satt ut ved all mat, selv ved oppskjært brød. Kort gangavstand til flyplassterminalen.

2  Takk, fr0deu

Hej fr0deu,
Tusen tack för att du valde Radisson Blu Airport och tog dig tid att skriva en fin review!
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi önskar dig välkommen tillbaka.