TripadvisorUSD 190
eDreams
Priceline
ZenHotels.comUSD 283
Anmeldt 12. juli 2021

Flott hotell med stort familerom. Lett inn og utsjekk, ungene fikk en artig liten bag de satte pris på.
Hotellet ligger ved forten av Gardermoen og vi var på toget på 1 minutt.
Her booker vi ved neste ferie også.

Takk, garivers
Anmeldt 11. juli 2021

Laaaang kø til innsjekk. Ventet nesten en time. Ene barnet vårt fikk is ved innsjekk men ikke det andre barnet. Sto ett glass vann på gulvet på rommet vårt når vi kom. Vet ikke hvem som hadde satt det der. Stort familierom men stiv pris. Barnet vårt som hadde bursdag fikk ikke oppmerksomhet selv om vi sa fra om det på forhånd og fikk beskjed om at han skulle få oppmerksomhet. God frokost og mye å velge i. Men ikke god kaffe. Ene kaffemaskinen virket ikke. Var veldig besk og ufiltrert. Noe skuffet men ok for ei natt.

Takk, tulvik
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin start på ferien 2 ,5 time i kø for å få rommet vi hadde bestilt og betalt da alt lå nede av pc og bare en kanal på tv da vi kom på rommet en fiske middag som var som en dårlig middag med fiske pinner det imponerer ikke så mye for en sulten vestlending

Takk, diving321
Anmeldt 5. juli 2021

Både jeg og gutten min kastet opp noen timer etter vi spiste frokostpakken og vi ble dårlige resten av dagen; flaks at de andre som var med oss ikke spiste sandwichene.
Air condition virket dårlig slik at vi sovet med åpent vindu,

Takk, CalinC050721
Anmeldt 28. juni 2021

Radisson Blu leverer kvalitet som alltid!
Svært enkelt for oss som skal inn på møte og hjem dagen etter. Booker alltid der om jeg kan.
Hyggelig personal, god mat og en svært behagelig seng.
Kvalitet i alle ledd!

Takk, 104oscar