2 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 29.08.22
ZenHotels.comUSD 282
Anmeldt 29. juli 2021

I disse covid tider sommer 2021 ble det anbefalt å komme tidlig på Gardemoen når jeg skulle ut å fly.
Så i stede for å dra hjemmenfra kl. 01.00 valgte jeg å overnatte her.
Da kunne jeg stå opp kl. 03.30.

Det var ingen kø når jeg kom og hyggelige ansatte.
Jeg savnet kanskje litt mer skiltning på Gardemoen til hotellet (kanskje ikke hotellet sin feil) men jeg parkerte og ble busset til Gardemoen. Deretter måtte jeg finne ut hvilken vei jeg skulle for å komme til hotellet.
Her rotet jeg litt inne på Gardemoen men fant skiltet når jeg kom ut og letet.

Bestilte ordinært rom og fikk større rom med utsikt til flyavgang og landing.
Stort, fint og ryddig rom.

Synes derimot det var veldig rart at jeg ikke kunne ta med meg glasset med vin fra restauranten og til rommet? Det lurer jeg fortsatt på hvorfor ikke gikk.

Romtips: Nær Gardemoen flyplass
Takk, Renata M
Anmeldt 29. juli 2021

Høy pris og manglende service. Rommet var så varmt at man ikke fikk sove om natta. Eneste fordelen med å overnatte her må være at det er kort vei til flyplassen. Frokosten var bra, og det var godt utvalg av brød og pålegg

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, steinarvid
Anmeldt 18. juli 2021

Har aldri opplevd så lang ventetid ved innsjekk. Vi hadde familierom med dobbeltseng og sovesofa for 2 barn. Rommet var stort og fint. Deilige puter, dyner og fantastisk madrass. Sovesofaen var helt ok. Badekaret ble satt pris på av store og små. Isbitmaskin i korridoren var defekt og søppelbøtta ved den var overfylt. 1 heis var i ustand og 1 heis lagde rare lyder og virket vare av og til. Men to andre heiser virket. Beplantet område ved hotellet med gressplen som man kan boltre seg på.
Frokost hadde bra utvalg mtp korona situasjonen, og ingen trengsel, masse plasser. Måtte lete etter bestikk. Spurte en frokost ert etter bestikk og fikk til svar at det lå på bordene, så vi måtte plukke fra ledige bord.
Fikk låne en vifte til rommet, siden det var så varmt, men en liten bordvifte på et stort rom med 4 mennesker, hadde ingen effekt. Dårlig søvn og ubehagelig varm natt, til tross for lekkert rom.

Takk, Trude B
Anmeldt 12. juli 2021

Flott hotell med stort familerom. Lett inn og utsjekk, ungene fikk en artig liten bag de satte pris på.
Hotellet ligger ved forten av Gardermoen og vi var på toget på 1 minutt.
Her booker vi ved neste ferie også.

Takk, garivers
Anmeldt 11. juli 2021

Laaaang kø til innsjekk. Ventet nesten en time. Ene barnet vårt fikk is ved innsjekk men ikke det andre barnet. Sto ett glass vann på gulvet på rommet vårt når vi kom. Vet ikke hvem som hadde satt det der. Stort familierom men stiv pris. Barnet vårt som hadde bursdag fikk ikke oppmerksomhet selv om vi sa fra om det på forhånd og fikk beskjed om at han skulle få oppmerksomhet. God frokost og mye å velge i. Men ikke god kaffe. Ene kaffemaskinen virket ikke. Var veldig besk og ufiltrert. Noe skuffet men ok for ei natt.

Takk, tulvik