3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
ZenHotels.comUSD 283
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Lang kø for å sjekke inn. Selve innsjekkingen er ineffektiv. Det er neppe de som jobber i resepsjonen som er problemet. Dette bør ordnes raskt! Selv kommer jeg til å bruke andre hotell, og heller ta en taxi på morgenen. Her kan du ikke ringe resepsjonen. De har ikke tid til å svare pga lange køer.

Romtips: Kom på et tidspunkt ingen andre reiser. Alt av spise/drikke/kaffe/te etc er over kl 11 på kvelden. Ordne med alt når du kommer, for du får ikke kontakt med resepsjonen.
Dato for oppholdet: august 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, lenat702
Anmeldt 6. august 2021

Vi skulle ta et tidlig fly på vei hjem fras ferie og valgte som mange ganger tidligere dette hotellet. Beliggenheten er suveren, med kun få minutter gange til innsjekkingen. Topp å slippe shuttle-buss. Hotelloppholdet var også meget bra. Anbefales!

Takk, rcr464
Anmeldt 2. august 2021

Overraskelsene kom på løpende bånd. Først fikk vi tildelt rom som ikke var klargjort. Så fikk vi nytt rom som ikke var rent. Dette beholdt vi da vi var sliten og bare ønsket å sove. Resepsjonen ble gjort oppmerksom på dette og vi ble da tilbudt en LITEN refusjon for hele vår opplevelse. Refusjonen har vi ikke sett noe til.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, robeko54
Anmeldt 2. august 2021

Det er forferdelig lang køen til innsjekking. Personale bruker lang tid, enten de er inkompetente eller at programmet som de bruker dårlig og tungvint.
Generelt:
Lang Innsjekking, dyrt og dårlig vedlikehold hotell!

Takk, nzdral916060
Anmeldt 29. juli 2021

I disse covid tider sommer 2021 ble det anbefalt å komme tidlig på Gardemoen når jeg skulle ut å fly.
Så i stede for å dra hjemmenfra kl. 01.00 valgte jeg å overnatte her.
Da kunne jeg stå opp kl. 03.30.

Det var ingen kø når jeg kom og hyggelige ansatte.
Jeg savnet kanskje litt mer skiltning på Gardemoen til hotellet (kanskje ikke hotellet sin feil) men jeg parkerte og ble busset til Gardemoen. Deretter måtte jeg finne ut hvilken vei jeg skulle for å komme til hotellet.
Her rotet jeg litt inne på Gardemoen men fant skiltet når jeg kom ut og letet.

Bestilte ordinært rom og fikk større rom med utsikt til flyavgang og landing.
Stort, fint og ryddig rom.

Synes derimot det var veldig rart at jeg ikke kunne ta med meg glasset med vin fra restauranten og til rommet? Det lurer jeg fortsatt på hvorfor ikke gikk.

Romtips: Nær Gardemoen flyplass
Takk, Renata M