4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 29.08.22
ZenHotels.comUSD 287
Anmeldt 23. august 2021

Rommet vårt var stort og fint, og sengen var deilig, god størrelse, masse gode puter. Det var perfekt å sjekke inn etter en lang dag og vi var sliten. Så var det kjekt med stor god seng hvor hele gjengen (mor,far,2 barn) kunne hoppe opp i senga og se på film ilag etter en lang og innholdsrik dag.
Og stort pluss at vi fikk frokost veldig tidlig på morgenen, da vi skulle tidlig med fly.
Kunne vært oppgradert litt i baren, så den hadde blitt litt mer intim , koselig og ikke så preget av stor frokosthall følelse. Og frokosten kunne vært litt freshere. Men alt i alt er vi fornøyd med oppholdet, rommet og veldig hyggelig personell.

Takk, Grethe76
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Lang kø for å sjekke inn. Selve innsjekkingen er ineffektiv. Det er neppe de som jobber i resepsjonen som er problemet. Dette bør ordnes raskt! Selv kommer jeg til å bruke andre hotell, og heller ta en taxi på morgenen. Her kan du ikke ringe resepsjonen. De har ikke tid til å svare pga lange køer.

Romtips: Kom på et tidspunkt ingen andre reiser. Alt av spise/drikke/kaffe/te etc er over kl 11 på kvelden. Ordne med alt når du kommer, for du får ikke kontakt med resepsjonen.
Reisetype: Reiste alene
Takk, lenat702
Anmeldt 6. august 2021

Vi skulle ta et tidlig fly på vei hjem fras ferie og valgte som mange ganger tidligere dette hotellet. Beliggenheten er suveren, med kun få minutter gange til innsjekkingen. Topp å slippe shuttle-buss. Hotelloppholdet var også meget bra. Anbefales!

Takk, rcr464
Anmeldt 2. august 2021

Overraskelsene kom på løpende bånd. Først fikk vi tildelt rom som ikke var klargjort. Så fikk vi nytt rom som ikke var rent. Dette beholdt vi da vi var sliten og bare ønsket å sove. Resepsjonen ble gjort oppmerksom på dette og vi ble da tilbudt en LITEN refusjon for hele vår opplevelse. Refusjonen har vi ikke sett noe til.

Takk, robeko54
Anmeldt 2. august 2021

Det er forferdelig lang køen til innsjekking. Personale bruker lang tid, enten de er inkompetente eller at programmet som de bruker dårlig og tungvint.
Generelt:
Lang Innsjekking, dyrt og dårlig vedlikehold hotell!

Takk, nzdral916060