Booking.comUSD 137
Radissonhotels.comUSD 137
ZenHotels.comUSD 214
Anmeldt 30. august 2021

Flotte rom, deilig seng, eneste minus var dårlig vanntrykk i dusjen og at det ikke var mulig å regulere romtemperaturen eller åpne vinduer på rommet.
Utvalget ved frokost- og lunsjbuffeten var fantastisk!

Takk, vfalmaar
Anmeldt 28. august 2021

Hyggelig mottagelse fra første stund, imøtekommende medarbeidere i resepsjonen. Service i restauranten var utrolig bra: blide, morsomme og kjappe servitører Rommet var som hotellrom flest, men stort og god plass, Litt myk seng, og litt for varmt - trengte i grunnen ikke dyne

Takk, SonoSammi
Anmeldt 24. august 2021

Det var varmt på rommet og AC fungerte ikke/dårlig slik at det ikke var mulig å få ned tempen uten å åpne vinduene. bra frokost men til tider crowded uten synlige (for meg) Covid-19 tiltak. Rommet var ikke klart når vi kom så vi måtte vente 15-20 minutter.

Takk, erlendma
Anmeldt 23. august 2021

Rommet vårt var stort og fint, og sengen var deilig, god størrelse, masse gode puter. Det var perfekt å sjekke inn etter en lang dag og vi var sliten. Så var det kjekt med stor god seng hvor hele gjengen (mor,far,2 barn) kunne hoppe opp i senga og se på film ilag etter en lang og innholdsrik dag.
Og stort pluss at vi fikk frokost veldig tidlig på morgenen, da vi skulle tidlig med fly.
Kunne vært oppgradert litt i baren, så den hadde blitt litt mer intim , koselig og ikke så preget av stor frokosthall følelse. Og frokosten kunne vært litt freshere. Men alt i alt er vi fornøyd med oppholdet, rommet og veldig hyggelig personell.

Takk, Grethe76
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Lang kø for å sjekke inn. Selve innsjekkingen er ineffektiv. Det er neppe de som jobber i resepsjonen som er problemet. Dette bør ordnes raskt! Selv kommer jeg til å bruke andre hotell, og heller ta en taxi på morgenen. Her kan du ikke ringe resepsjonen. De har ikke tid til å svare pga lange køer.

Romtips: Kom på et tidspunkt ingen andre reiser. Alt av spise/drikke/kaffe/te etc er over kl 11 på kvelden. Ordne med alt når du kommer, for du får ikke kontakt med resepsjonen.
Reisetype: Reiste alene
Takk, lenat702