Radissonhotels.com
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
ZenHotels.comUSD 222
119124 av 3 222 anmeldelser
Anmeldt 5. september 2021

Meget god seng så jeg sovnet lett, men ble dessverre vekket av støy fra et rom i nærheten rundt 4-tiden på natten. Slet med å få sove etterpå. Innsjekking svært omstendelig og tidkrevende. Trolig p g a corona epidemien. Hyggelig personale.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, leifgjertsen
Anmeldt 5. september 2021

Jeg har bodd på mange hotell i Norge og i utlandet,
Nesten kanskje 1-2 av 10 hotell hadde ikke frokost.
Jeg mener hotelloppholdet hadde vært fint med frokost inkludert i prisen,
Synes mange andre hotell er mye lettere å finne fram til heisen. Følte nesten som jeg gikk i labyrint.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, ingridksw
Anmeldt 30. august 2021

Flotte rom, deilig seng, eneste minus var dårlig vanntrykk i dusjen og at det ikke var mulig å regulere romtemperaturen eller åpne vinduer på rommet.
Utvalget ved frokost- og lunsjbuffeten var fantastisk!

Takk, vfalmaar
Anmeldt 28. august 2021

Hyggelig mottagelse fra første stund, imøtekommende medarbeidere i resepsjonen. Service i restauranten var utrolig bra: blide, morsomme og kjappe servitører Rommet var som hotellrom flest, men stort og god plass, Litt myk seng, og litt for varmt - trengte i grunnen ikke dyne

Takk, SonoSammi
Anmeldt 24. august 2021

Det var varmt på rommet og AC fungerte ikke/dårlig slik at det ikke var mulig å få ned tempen uten å åpne vinduene. bra frokost men til tider crowded uten synlige (for meg) Covid-19 tiltak. Rommet var ikke klart når vi kom så vi måtte vente 15-20 minutter.

Takk, erlendma