Booking.comUSD 128
Radissonhotels.comUSD 130
ZenHotels.comUSD 217
Anmeldt 15. september 2021

Dårlig renhold bad ble varslet skulle få refusjon av pris 1200 betalte 2400 da må en forvente at det er rent på rommet .ellers var hotellet fint men pengene har dere ikke betalt tilbake
Hilsen Morten Jørgensen

Takk, leij459
Anmeldt 13. september 2021

Kjempe fint og rent. Fint, stort rom. Kjempe god seng! God frokost som er tilgjengelig fra kl 05.00 som er bra dersom man skal fly tidlig. Hyggelig og behjelpelig personale. Super beliggenhet i forhold til Gardermoen. Anbefales.

Takk, Èmma E
Anmeldt 5. september 2021

Meget god seng så jeg sovnet lett, men ble dessverre vekket av støy fra et rom i nærheten rundt 4-tiden på natten. Slet med å få sove etterpå. Innsjekking svært omstendelig og tidkrevende. Trolig p g a corona epidemien. Hyggelig personale.

Takk, leifgjertsen
Anmeldt 5. september 2021

Jeg har bodd på mange hotell i Norge og i utlandet,
Nesten kanskje 1-2 av 10 hotell hadde ikke frokost.
Jeg mener hotelloppholdet hadde vært fint med frokost inkludert i prisen,
Synes mange andre hotell er mye lettere å finne fram til heisen. Følte nesten som jeg gikk i labyrint.

Takk, ingridksw
Anmeldt 30. august 2021

Flotte rom, deilig seng, eneste minus var dårlig vanntrykk i dusjen og at det ikke var mulig å regulere romtemperaturen eller åpne vinduer på rommet.
Utvalget ved frokost- og lunsjbuffeten var fantastisk!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, vfalmaar