Booking.comUSD 132
Radissonhotels.comUSD 132
ZenHotels.comUSD 220
Anmeldt 17. september 2021

Ikke kom sent til frokost, det straffer seg. Her rydder man vekk maten så og si foran øyne og munn på deg dersom du skulle overskride frokost-tiden som er fram til kl. 09.30. Alt for tidlig etter min smak. Til overmål en småsur frokost-ansvarlig som hadde vært på arbeide siden kl 04., så det så!

Takk, Tor L
Anmeldt 16. september 2021

Innsjekking tok en time med 4 i resepsjonen. ikke bra bortkastete tid. Det virker som data systemet var hindringen for en kjapp innsjekking. resepsjonen sto å så på en skjerm i lang tid uten noe inntasting

Takk, gein2022
Anmeldt 15. september 2021

Dårlig renhold bad ble varslet skulle få refusjon av pris 1200 betalte 2400 da må en forvente at det er rent på rommet .ellers var hotellet fint men pengene har dere ikke betalt tilbake
Hilsen Morten Jørgensen

Takk, leij459
Anmeldt 13. september 2021

Kjempe fint og rent. Fint, stort rom. Kjempe god seng! God frokost som er tilgjengelig fra kl 05.00 som er bra dersom man skal fly tidlig. Hyggelig og behjelpelig personale. Super beliggenhet i forhold til Gardermoen. Anbefales.

Takk, Èmma E
Anmeldt 5. september 2021

Meget god seng så jeg sovnet lett, men ble dessverre vekket av støy fra et rom i nærheten rundt 4-tiden på natten. Slet med å få sove etterpå. Innsjekking svært omstendelig og tidkrevende. Trolig p g a corona epidemien. Hyggelig personale.

Takk, leifgjertsen