Booking.comUSD 131
Radissonhotels.comUSD 130
ZenHotels.comUSD 135
Anmeldt 20. september 2021

Perfekt avstand på hotellet fra terminal. Slippe å ta buss/taxi etter en lang reise er optimalt . Rask og hyggelig mottagelse i resepsjon. God størrelse på rom og ikke minst spesielt gode senger, dyner og sengetøy. Litt kaldt bad. Veldig god og innholdsrik frokost

Takk, Trond J
Anmeldt 19. september 2021

Hotellet er nær (på) flyplassen og passer ypperlig for en overnatting når en skal reise videre dagen derpå. Rask innsjekk og utsjekk. Pga. COVID-19 var alt stengt etter kl. 23 slik at det ikke var mulig å gjøre en vurdering av disse.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, rdejong2021
Anmeldt 17. september 2021

Ikke kom sent til frokost, det straffer seg. Her rydder man vekk maten så og si foran øyne og munn på deg dersom du skulle overskride frokost-tiden som er fram til kl. 09.30. Alt for tidlig etter min smak. Til overmål en småsur frokost-ansvarlig som hadde vært på arbeide siden kl 04., så det så!

Takk, Tor L
Anmeldt 16. september 2021

Innsjekking tok en time med 4 i resepsjonen. ikke bra bortkastete tid. Det virker som data systemet var hindringen for en kjapp innsjekking. resepsjonen sto å så på en skjerm i lang tid uten noe inntasting

Takk, gein2022
Anmeldt 15. september 2021

Dårlig renhold bad ble varslet skulle få refusjon av pris 1200 betalte 2400 da må en forvente at det er rent på rommet .ellers var hotellet fint men pengene har dere ikke betalt tilbake
Hilsen Morten Jørgensen

Takk, leij459