Terje K. Roenning
4,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
4,0 av 5 boblerSovekvalitet
SHO RPA, Guest Services / Front OfficeRadisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. juni 2023
Kjære Terjekil,

Vi er glade for å høre at sjekk-inn prosessen var rask og at familierommet var tilfredsstillende. Det er imidlertid beklagelig å høre at frokosttjenesten ikke var opp til standardene du har opplevd tidligere. Vi vil definitivt ta imot dine tilbakemeldinger og gjøre nødvendige forbedringer for å sikre at alle gjester, enten de blir kun en kort stund eller blir over lengre tid, har samme høye servicenivået. Takk for din tilbakemelding og vi ønsker dig velkommen tilbake.
kr 1 099
    kr 1 119
1.3 km fra Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 25. juni 2023

Praktisk beliggenhet. Hyggelig betjening. Reint og fint på rommet. God frokost. Eneste negative er stive priser! Restauranten burde hatt noen helt vanlige norske retter. Og mer grønnsaker på tallerken!

Takk, Sevasti23
SHO RPA, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2023

Kjære Sevasti23, Vi var glade for at du oppholdt deg hos oss og hørte din positive opplevelse. Vi beklager eventuelle problemer med prising av restauranter, og vi vil se nærmere på norske retter og mer grønnsaker til vår meny. Takk for at du tok deg tid til å skrive din anmeldelse, vi ser frem til din retur.

Anmeldt 21. juni 2023

Rom med gjennomført stil. Rent og store rom. Veldig stille. God service. Frokost hadde alt man trenger og variasjon. Møterommene var fine, men trenger alternative stoler for lange møter. Godt inntrykk og hadde dratt igjen uten problem.

Takk, CamillaM2117
SHO RPA, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2023

Kjære CamillaM2117,

Takk for din positive anmeldelse. Vi er glade for å høre at du hadde en god opplevelse hos oss, spesielt med rommene som har en gjennomført stil, renslighet, rolig atmosfære og god service. Vi er også glade for at frokosten tilbød alt du trengte og hadde variasjon. Vi setter pris på de hyggelige ordene dine og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake uten noen problemer.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 20. juni 2023

Dårlig avløp resulterte til pisslukt på badet. Slitt i utseende på dør og vegg. Døren til rommet åpnet seg uten bruk av kort. På kvelden satt vi begge i karet samtidig. Uten at noen tok i dusjhode så falt det ned 2 ganger da vi dusjet morgenen etter. Dette går under vedlikehold og trygghet. Har bestandig sett på Radisson som kvalitet, men det var før helga og ikke nå lenger. Anbefales ikke. Servicen til flere var bra nok, men rommet trekker ned så vanskelig å gi en riktig score

Takk, Geir-70
SHO RPA, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2023

Takk for at du delte din tilbakemelding med oss. Vi beklager for de ulempene du opplevde under oppholdet ditt. Vi setter pris på dine kommentarer og vil ta dem med i betraktningen for å forbedre våre tjenester. Vi håper å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden for en bedre opplevelse. Vi ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2023

Bra og rent Hotel , valuta før penger, veldig sentral . Senga og sengetøy det vær så myk og Vi hadde en god søvn. Frokost vær så fantastikk med alt som man kan tenke seg eller ønske.
Personalen har kunde i fokus . Takk for underbart natt.

Takk, luciapleitez
Service Manager, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Airport Hotel, Oslo Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2023

Kjære luciapleitez,

Takk for at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss. Det gleder oss å høre at du hadde en flott natt hos oss.

Det gleder oss å høre at du opplevde at personalet vårt har fokus på kundeservice. Vi setter våre gjester først, og din tilfredshet er vår prioritet.

Takk igjen for at du valgte å bo hos oss, og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen,
Kevin
Guest Relations
Radisson Blu Airport Hotel, Oslo.

Anmeldt 18. juni 2023

Var 3 netter. Byttet rom etter første døgn da madrassen var skitten. På det andre rommet var det ingen renhold. Ellers god frokost.
Greit treningsrom. Lite å gjøre der på kvelden
Dyr og middels restaurant

Takk, 313inger

Dear 313inger,

Takk for at du delte din tilbakemelding om oppholdet ditt hos oss. Vi beklager for at opplevelsen din var mindre tilfredsstillende enn forventet, vi tar dine kommentarer til etterretning.

Først og fremst vil vi unnskylde for problemene du opplevde med renhold på rommet, spesielt med den skitne madrassen. Dette er absolutt uakseptabelt, og vi beklager for den ulempen dette medførte. Vi forstår viktigheten av et rent og komfortabelt rom for våre gjester.

Dessuten beklager vi at det andre rommet du ble flyttet til heller ikke oppfylte dine forventninger når det gjelder renhold. Vi skal sørge for at vårt renholdpersonell forbedrer sin innsats for å sikre at rommene er i topp stand.

Vi er glade for at du nøt vår frokost. Vi er alltid på utkikk etter måter å forbedre våre fasiliteter og tjenester på, så vi vil ta dine tilbakemeldinger om restauranten og kvelds aktiviteter med i betraktningen.

Takk igjen for dine kommentarer, da de hjelper oss med å identifisere områder som trenger forbedring. Vi håper du gir oss en ny sjanse til å vise deg en mer positiv opplevelse hvis du velger å bo hos oss igjen.

Vennlig hilsen,
Kevin
Guest Relations
Radisson Blu Airport Hotel, Oslo.