eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 27. januar 2019

Hotellet ligger ligger i stille og rolige omgivelser utenfor støysonen fra Flyplassen, og rommene har svært god sovekomfort. Hotellet kontaktet meg på mail forut for besøk og tilbød transport fra flyplassen (koster 95,-). Jeg hadde tidlig avreise, hotellet ordnet med en rikholdig frokost tallerken da jeg hadde avreise før frokosten begynte.
Svært god service fra et hyggelig personalet
Bruker helt sikkert dette hotellet igjen!

Romtips: Be om rom vendt mot vest
Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, Ståle L
Anmeldt 24. oktober 2018

Hotellet og fasiliteter rundt begynner å bli slitt og utdatert. Samtidig har stedet sjel og det gamle interiøret og utdaterte tekniske løsninger begynner å bli "in" igjen..

Maten er veldig god og opplevelsen spisemessig er veldig god da den skjer i veldig hyggelige omgivelser.

Hotellet og senteret er et trivelig pust i bransjen, men trenger en liten oppgradering på enkelte områder (og særlig bad og toaletter) for å kunne henge godt med i tiden som kommer.

Prisene er forsåvidt veldig gode så verdien er veldig høy. Det er nok det som berger totalen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Jimpec
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Konferanse med jobb. Landlige omgivelser, spartansk sted, men utrolig koselig. Små konferanselokaler, som med sikkerhet kan oppgraderes. Ellers hyggelig betjening og utrolig god mat!!! Enkle men rene rom anbefales
( ikke heis )

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, monicabellucci123
Anmeldt 20. juni 2018

Vi har gjennomført forskjellige samlinger 2-3 ganger i året de siste 14 årene, siste gang inneværende uke.
Dette er det ideelle stedet om det er en blanding av lokale og tilreisende med fly som deltar.
Kursrommene, overnattingsrom, servicen, atmosfæren og maten har vi bare gode erfaringer med, anbefales så absolutt.
Vi skal tilbake i september og gleder oss allerede :-)

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Harald H
Anmeldt 3. november 2017

Var der på to overnattinger gjennom en jobbsamling.
Bruk gjerne deres buss til og fra hotellet, mye billigere enn taxi!

De har ikke a-la care resturant. Allikevel var maten god. Spiste to lunsj, to frokoster og en middag der. Av de bedre i forhold til norske hotellstandarder vil jeg påstå.

Rommene er enkle. For å få strøm til pc måtte jeg koble fra minibar. Ladepunkter ved sengen. De har en god atmosfære i barområdet. Mulig det varierer fra rom til rom. No big deal.

Eier er våpensamler og det er spennende rom og skyteane på anlegget. Verdt å få med seg.

Litt isolert hvis man ønsker seg til Oslo sentrum for en rimelig pris selv om det er kun 5 min. kjøring fra Gardermoen.

Det går an å like seg her! Langt å gå for å få tak i favorittsnus da.

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, TerjeVik