Interessant for de voksne

Stathelle, Norge
Fantastisk

Anmeldt 31. juli 2019
Roy S

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Gardermoen
Vikingplaneten
5 anmeldelser
Oslo Pass
224 anmeldelser
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Var der som besteforeldre med to seksåringer. Som flytog krigshistorisk interessert fant jeg den svært interessant. Men fant ut at våre seksåringer ikke helt lot seg engasjere.

Dato for opplevelse: september 2019
Takk, RolfH682
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Her burde alle med barn gå på besøk. Det er ett fantastisk museum med mange flotte fly. Historiske fly med en god del historie fra andre verdenskrig. Folkene som jobbe der svarer villig på spørsmål og er veldig hyggelige. Kan være litt vanskelig å finne frem dit, men absolutt verdt ett besøk.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Roy S
Anmeldt 1. juni 2019 via mobile enheter

Besøkte plassen ifm et arrangement gjennom jobb utenfor stedets normale åpningstider. Er en fantastisk ustilling med fly og materiell fra mange forskjellige tidsepoker. Ble virkelig positivt overrasket over utstillingen.

Dato for opplevelse: mai 2019
Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Bor du i Oslo-området/Østfold/Vestfold/Akershus er flymuseet en flott søndagsutflukt!

Se innsiden av en C130 Hercules og sitte i cockpiten til et F5- jagerfly er noe av det du kan gjøre på flymuseet. Og så kan du se en haug med fly og helikoptre som har vært i Forsvarets tjeneste.

Det er egen kafeteria med lett servering, og en butikk med flymodeller, bøker og patches.

Dato for opplevelse: mars 2019
1  Takk, _ysteinp2019
Anmeldt 23. januar 2018

Godt tilrettelagt utstilling med muligheter for guiding. Du har både Tyske, Engelske og Amerikanske fly!

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Knut Erling S