“Ikke kjøp fiskesuppe her.”
Anmeldelse av Seafood Bar

Seafood Bar
Vurdert som nr. 3 av 5 Smått og godt i Gardermoen
Kjøkken: Sjømat
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Dette var en merkelig og dyr smaksopplevelse.
Er enda usikker på hva den fiskesuppen minte om, men godt var det ikke.

1  Takk, Øyvind H

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

De lager noen fantastiske rekesmørbrød, saftige og massevis av smak. Men menyen er i det dyreste laget. Men sjømat er et godt tilbud til alt det andre som serveres på flyplassen. Har gjort det til et fast stoppsted hver gang jeg ventet på flyet hjem.

Takk, DanI1622
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Tidligere kjent for nydelig fiskesuppe. Etter eierskifte /navneskifte til Fiskebaren er oppskriften endret: mindre kremet og mye saltere. Så salt at personer med nyre/ hjertekar sykdommer ikke bør spise den. Og alle bør drikke mye vann til. Endring anbefales.

Takk, DagB45
Anmeldt 22. mai 2018 via mobile enheter

Dette er alltid stedet hvor jeg havner når jeg skal hjem etter endt ferie....
Tre ting gjør dette bra for meg. Det første er at jeg vet ikke noen andre plasser hvor jeg får så mange reker på brødskiva som her. Det er alltid fersk mat her...... Det andre er at stedet ikke er for stort og jeg kan sitte med min bok innerst i hjørnet, lese og kose meg med et par pils til flyet går. Men så kommer en ting som gjør det endra bedre, og det er dobbelt kontakten på veggen, hvor jeg kan få ladet iPad og mobil etter lange flyreiser....
Så er det bare å håpe at folk finner stedet, for nå heter det ikke Seafood bar, men Fiskebaren....

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ArnsteinL7
Anmeldt 23. april 2018

Vi har sittet her ofte og spist nydelige, høye smørbrød med reker og drukket et glass musserende før vi skal ut på tur.........skjønner at dette ikke er noen fast-Food meny men blir alikevel overrasket over hvor grisedyrt det er her. Men god mat og drikke :-)

Dato for besøk: april 2018
Takk, Trollmor

Reisende som så på Seafood Bar, så også på

Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i Seafood Bar? Del dine erfaringer!