ZenHotels.com
Dato for oppholdet: november 2018
Jeanett_Fernaas, Leder Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. nov. 2018
Kjære Dag Erling N,

Takk for besøket og takk for at dere valgte Thon Hotel Gardermoen.
Hyggelig å lese dere har hatt et hyggelig opphold hos oss, spist god frokost og sovet godt.
Beklager avviket med belysning på parkeringsplassen vår - dette er nå utbedret.

Håper vi får gleden av ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning,
På gjensyn!
  • ZenHotels.com
1.0 km fra Thon Hotel Gardermoen
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Skulle bare få noen timer på øynene mellom flyavganger, sov som en sten i en seng som føltes litt som en sky etter en lang reise. Fint og rent bad. Nydelig frokost. Perfekt stoppested for slitne reisende!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Natalie N
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Natalie N,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi er veldig glade for å høre at du hadde et fint opphold hos med en god natt søvn. Vi er veldig stolte av frokosten vår, og setter stor pris på at du også likte den.

Takk også for at du anbefaler oss videre,
Ønsker deg en strålende dag, og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 22. oktober 2018

Jeg er ukependler og ligger på hotell i ca 100-120 dager pr år. Thon hotell har falt i smak hos meg. Jeg møter alltid trivelige mennesker i innsjekk og får et stort rent og lyst rom hver gang. Renhold er perfekt, sengene er gode . Jeg i min alder tilbringer mye tid på rommet foran TV og kunne ønsket meg en bedre lenestol i rommet og TV plassert slik at man ikke behøver omøblere for å få nok avstand til skjermen, (gjelder familierom) evt sitte mellom seng og vegg. Tidlig god frokost for den som skal ut på jobb eller reise. Jeg trives her og anbefaler det gjerne til andre.Shuttlebuss til flyplassen, kjøp billett i resepsjonen eller på automat ved inngang.

Romtips: Har alltid reist alene og fått store fine rom. Hotellet ligger i et stille område
Takk, 545bj_rnh
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære 545bj_rnh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på å høre at du er godt fornøyd med å bo hos oss og din anbefalning videre.
Vi deler selvsagt de positive tilbakemeldingene dine med hele teamet, hvilket vil motivere dem til å yte stadig bedre service.

Tusen takk igjen og hjertelig velkommen tilbake I nær fremtid!

Anmeldt 17. oktober 2018

Serviceinnstilt personal morgen og kveld. Likte rommet godt spesielt badet med godt lys og forelsket meg i speilet de hadde. Rolige omgivelser og bekvemmelighetene passet utmerket for en natt for å rekke flyet. Likte best frokosten og dårligst renhold av dusjhodet på badet.

Takk, blondinnorway
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god frokost. Godt utvalg av brød, frokostblandinger, pålegg og masse god frukt.
Gode senger og puter. Rent og fint på rommet.
Stilt og rolig område. Kort vei til bensinstasjon og McDonalds ca 6 min å gå.

Takk, anncathringrandek
Anmeldt 14. oktober 2018

Ankom Gardermoen flyplass med fly.
Trengte overnatting, for fly neste dag.
Buss fra/til flyplass kostet kr 70.- hver veg.
Rommet var bra I forhold til pris.
Med en veldig bra frukost buffet.
Betjening og service upåklagelig.
Ellers kan skilting i korridorene virke litt forvirrende, noe jeg observerte blant andre gjester, som for meg selv.

1  Takk, john a
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Kjære john a,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen!
Vi setter stor pris på å høre at du har hatt et fint opphold hos oss og ekstra hyggelig er det at du trekker frem vårt personale.
Vi er stolte over vår frokost og strålende fornøyd hver gang en av våre gjester skryter av den.
Beklager for forvirringen rundt skilting, dette skal vi ta til oss og se om vi kan komme opp med en bedre løsning for våre gjester.

De hyggelige kommentarene dine vil bli delt med hele vårt team.
Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake i nærmeste fremtid!