Gratis avbestilling frem til 10.02.23
Vio.com
Anmeldt 19. november 2018

Hotellet er et billig og bra alternativ - sentralt, rent, ryddig, rolig og komfortabelt.
God frokost og hyggelig personale.
Forstår at parkering ikke kan være gratis så nærme flyplassen, men hadde vært fint om man hadde hatt valget om å inkludere parkeringsavgiften når man booket rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, havfruen72
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kjære havfruen72,

Tusen takk for kjempefin omtale og for at dere valgte å bo hos oss på Thon Hotel Gardermoen.
Det gleder oss at dere var så fornøyde med alt!

Vi håper å se dere tilbake igjen hos oss om ikke så lenge,
Alle her ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel for overnatting hvis du er på gjennomreise å ønsker å bo nært Gardemoen. Gjennomsnittlig hotel - god frokost. Rommet er ganske spartansk - men god seng ! På hotellet har de også treningsrom om du vil holde formen(e) ved like

2  Takk, MacGeiver
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære MacGeiver,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss din tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å se at du har sovet godt og spist en god frokost under ditt opphold her hos oss.

Vi håper å få ønske deg velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Anmeldt 10. november 2018

vi hadde en natt på dette hotellet, før avreise ut av landet - rask og profesjonell innsjekk, rommet var slik det skal være og earlybird frokost for oss som skal ut å reise før fuglene har stått opp. En må være klar over at det ikke er restaurant på hotellet, men på nabohotellet 500 m unna eller så kan det bestilles mat på Pepes Pizza, som resepsjonen anbefalte. alt i alt et godt opphold og en god charterpris

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 284kjellerlingb
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Kjell-Erling B,

Takk for at dere valgte Thon Hotel Gardermoen og takk for god omtale her på Tripadvisor.
Det gleder oss å lese at vi lykkes med å være et godt alternativ på destinasjon Gardermoen.
Jeg ønsker å informere om at vi I januar 2019 starter med kveldsmat servering og ser frem til å ha et eget mattilbud for alle våre gjester, det gledes!

Igjen, takk for en hyggelig anmeldelse, jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Hadde en overnatting før reise til utland. Det er shuttlebuss til hotel. Kr 70 hver vei. Litt dyrt. Liten resepsjon, hyggelig personale. Rent rom. God seng. Tv bra størrelse. God frokost. Grei utsjekking.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 542pieterv

Kjære Pieter V,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Gardermoen.
Vi setter pris på å høre at du har møtt hyggelig personale, sovet godt og er ellers godt fornøyd med våre fasiliteter.

Ser frem til å ønske deg velkommen tilbake i aller nærmeste fremtid!

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Hotellet er veldig sentralt i forhold til flyplassen. Vi kom sent og reiste tidlig, men fikk god service når vi var der. De kunne med fordel slått på lysene på p-plassen. Bekmørkt både når vi kom og når vi reiste. Enkel frokost fordi vi reiste tidlig, men helt ok.

Takk, morten_iversen
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære morten_iversen,

Takk for besøket og takk for at dere valgte Thon Hotel Gardermoen.
God service og gode gjesteopplevelser er viktig for oss, så det gleder meg å se at vi lykkes.
Beklageligvis har det vært noe galt med belysningen på parkeringsplassen vår - dette avviket er nå utbedret.
Beklager ulempene dette medførte for dere!

Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen ved en senere anledning,
På gjensyn!