Expedia.comUSD 137
Vio.comUSD 132
EtripUSD 132
Anmeldt 27. november 2018

Har benyttet dette hotellet mange ganger ifbm reiser til/fra OSL. Bra hotell, god frokost. Ved siste overnatting i november var det hundemesse i Lillestrøm. Veldig mange hunder, små og store på hotellet. All ferdsel går gjennom resepsjonsområdet. mye hundeglam, hopping oppetter andre gjester som passerte og stod og sjekket inn/ut. Dette er veldig utrivelig, og hva med allergikere?

• Reisetype: Reiste alene
Takk, Jan S
Anmeldt 26. november 2018

Tja, dette var et opphold med blandede følelser. Hotellet var jo nytt og flott, og lå i et forventet område for et flyplasshotell. Men vårt opphold stod ikke til forventningene. Innsjekken gikk greit nok en høflig ung mann, men litt ufokusert og gav ikke informasjon om frokost, parkering etc. Vi måtte spørre om alt senere.
Men vi hadde to problemer: når vi ankom rommet må det ha vært 35 plussgrader. Vi kontaktet resepsjonen og fikk beskjed om at det ikke var noen termostat på rommene. Vi måtte selv prøve oss frem ved å manuelt justere et jul på ovnen på rommet (den stod på max når vi kom). Det var veldig dårlig ventilering på rommet, og resultatet var at hverken jeg eller kona som mer enn 3-4 timer pga dårlig luft.
Det var også usannsynlig lytt på rommet. Hver gang noen gikk i rommene over eller i gangene hørtes det ut som en elefant som passert.
Frokosten derimot var supert. Virkelig klasse. Og betjeningen ved frokosten var også utrolig hyggelige.
PS! Vi hadde også booket rom med dobbeltseng, men fikk to enkeltsenger. Vi kontaktet resepsjonen om dette, men fikk beskjed om at dette hotellet ikke har dobbeltsenger. Overhode!
Så alt i alt: billig opphold og god frokost, men ikke forvent å sove så mye.

1  Takk, Geir W
Anmeldt 19. november 2018

Hotellet er et billig og bra alternativ - sentralt, rent, ryddig, rolig og komfortabelt.
God frokost og hyggelig personale.
Forstår at parkering ikke kan være gratis så nærme flyplassen, men hadde vært fint om man hadde hatt valget om å inkludere parkeringsavgiften når man booket rom.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, havfruen72
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Kjære havfruen72,

Tusen takk for kjempefin omtale og for at dere valgte å bo hos oss på Thon Hotel Gardermoen.
Det gleder oss at dere var så fornøyde med alt!

Vi håper å se dere tilbake igjen hos oss om ikke så lenge,
Alle her ønsker dere velkommen tilbake!

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotel for overnatting hvis du er på gjennomreise å ønsker å bo nært Gardemoen. Gjennomsnittlig hotel - god frokost. Rommet er ganske spartansk - men god seng ! På hotellet har de også treningsrom om du vil holde formen(e) ved like

2  Takk, MacGeiver
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Kjære MacGeiver,

Tusen takk for at du har tatt deg tiden til å gi oss din tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å se at du har sovet godt og spist en god frokost under ditt opphold her hos oss.

Vi håper å få ønske deg velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Anmeldt 10. november 2018

vi hadde en natt på dette hotellet, før avreise ut av landet - rask og profesjonell innsjekk, rommet var slik det skal være og earlybird frokost for oss som skal ut å reise før fuglene har stått opp. En må være klar over at det ikke er restaurant på hotellet, men på nabohotellet 500 m unna eller så kan det bestilles mat på Pepes Pizza, som resepsjonen anbefalte. alt i alt et godt opphold og en god charterpris

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 284kjellerlingb
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Kjære Kjell-Erling B,

Takk for at dere valgte Thon Hotel Gardermoen og takk for god omtale her på Tripadvisor.
Det gleder oss å lese at vi lykkes med å være et godt alternativ på destinasjon Gardermoen.
Jeg ønsker å informere om at vi I januar 2019 starter med kveldsmat servering og ser frem til å ha et eget mattilbud for alle våre gjester, det gledes!

Igjen, takk for en hyggelig anmeldelse, jeg håper vi snart får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss!