kr 1 180
    kr 1 278
9.4 km fra Thon Hotel Gardermoen
Se flere hoteller i Gardermoen
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Frokosten taler for seg selv 👎 dette er ikke fersk frokost, kjøttpålegg og andre kjølevarer står i rom temperatur og ikke på kjøl. Her har dere en god del Meny ansatte som er på kick off og så serverer dere slik til kvalitetsbevisste mennesker! Fysj!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 994theresen
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Fint rom og meget gode senger og madrasser.Nydelig frokost bufe og meget god service på hotellet.Flott bar med gode drinker til en helt ok pris.
Kort vei til airporten ca.10.minutter.
Shuttle buss rett uten for som går ofte til airporten.Billetter til shuttlebussen kan kjøpes i resepsjon eller på biletet automater uten for.
Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Stein59
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Bodde der ei natt. Kom Sent og dro tidlig, men oppholdet var glimrende!
Perfekt nærhet til E6 og OSL. Godt med parkering! Rent og trivelig hotell. Grei frokost. Vi besøkte Thon-hotellet vedsiden av for middag.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 226926Stein
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære 226926Stein,

Takk for en fantastisk omtale og for at du velger å bo hos oss på Gardermoen. Vi deler dine ord med våre medarbeidere, og håper å se deg tilbake igjen om ikke så altfor lenge.

Med ønske om en god jul og et godt nytt år fra alle oss her på Thon Hotel Gardermoen!

Anmeldt 27. november 2018

Har benyttet dette hotellet mange ganger ifbm reiser til/fra OSL. Bra hotell, god frokost. Ved siste overnatting i november var det hundemesse i Lillestrøm. Veldig mange hunder, små og store på hotellet. All ferdsel går gjennom resepsjonsområdet. mye hundeglam, hopping oppetter andre gjester som passerte og stod og sjekket inn/ut. Dette er veldig utrivelig, og hva med allergikere?

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Jan S
Anmeldt 26. november 2018

Tja, dette var et opphold med blandede følelser. Hotellet var jo nytt og flott, og lå i et forventet område for et flyplasshotell. Men vårt opphold stod ikke til forventningene. Innsjekken gikk greit nok en høflig ung mann, men litt ufokusert og gav ikke informasjon om frokost, parkering etc. Vi måtte spørre om alt senere.
Men vi hadde to problemer: når vi ankom rommet må det ha vært 35 plussgrader. Vi kontaktet resepsjonen og fikk beskjed om at det ikke var noen termostat på rommene. Vi måtte selv prøve oss frem ved å manuelt justere et jul på ovnen på rommet (den stod på max når vi kom). Det var veldig dårlig ventilering på rommet, og resultatet var at hverken jeg eller kona som mer enn 3-4 timer pga dårlig luft.
Det var også usannsynlig lytt på rommet. Hver gang noen gikk i rommene over eller i gangene hørtes det ut som en elefant som passert.
Frokosten derimot var supert. Virkelig klasse. Og betjeningen ved frokosten var også utrolig hyggelige.
PS! Vi hadde også booket rom med dobbeltseng, men fikk to enkeltsenger. Vi kontaktet resepsjonen om dette, men fikk beskjed om at dette hotellet ikke har dobbeltsenger. Overhode!
Så alt i alt: billig opphold og god frokost, men ikke forvent å sove så mye.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Geir W