Expedia.comUSD 134
Vio.comUSD 132
EtripUSD 132
ZenHotels.comUSD 138
Anmeldt 1. februar 2019 via mobile enheter

Et fint alternativ når vi må nå et fly litt tidlig neste morgen. Fint inngangs parti hvor frokosten og kveldsmaten serveres. Her fikk vi gratis kveldsmat, enkel og god mat. Rommene er store og fine, stort fint bad, å ikke minst meget rimelig. 1100 kroner for et dobbelt rom son inkluderer kveldsmat ved ankomst og frokost ved avreise. Frokosten trenger selvfølgelig en omtale, bare fordi at den var helt fantastisk med absolutt alt av fristelser.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 85kjellmac
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Frokosten taler for seg selv dette er ikke fersk frokost, kjøttpålegg og andre kjølevarer står i rom temperatur og ikke på kjøl. Her har dere en god del Meny ansatte som er på kick off og så serverer dere slik til kvalitetsbevisste mennesker! Fysj!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 994theresen
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Fint rom og meget gode senger og madrasser.Nydelig frokost bufe og meget god service på hotellet.Flott bar med gode drinker til en helt ok pris.
Kort vei til airporten ca.10.minutter.
Shuttle buss rett uten for som går ofte til airporten.Billetter til shuttlebussen kan kjøpes i resepsjon eller på biletet automater uten for.
Anbefales.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Stein59
Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Bodde der ei natt. Kom Sent og dro tidlig, men oppholdet var glimrende!
Perfekt nærhet til E6 og OSL. Godt med parkering! Rent og trivelig hotell. Grei frokost. Vi besøkte Thon-hotellet vedsiden av for middag.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 226926Stein
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Kjære 226926Stein,

Takk for en fantastisk omtale og for at du velger å bo hos oss på Gardermoen. Vi deler dine ord med våre medarbeidere, og håper å se deg tilbake igjen om ikke så altfor lenge.

Med ønske om en god jul og et godt nytt år fra alle oss her på Thon Hotel Gardermoen!

Anmeldt 27. november 2018

Har benyttet dette hotellet mange ganger ifbm reiser til/fra OSL. Bra hotell, god frokost. Ved siste overnatting i november var det hundemesse i Lillestrøm. Veldig mange hunder, små og store på hotellet. All ferdsel går gjennom resepsjonsområdet. mye hundeglam, hopping oppetter andre gjester som passerte og stod og sjekket inn/ut. Dette er veldig utrivelig, og hva med allergikere?

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste alene