Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Veldig lett å komme seg til, god parkering, lett innsjekking og hyggelig personale. Veldig fine rom og god atmosfære i hotellet, til tross for at det er stort. Meget god mat. Kan anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, eriktszabo
Anmeldt 4 uker siden

Gunstig pris, rent og velholdt, god frokost og kveldsmat. Parkering ved hotellet. Shuttelbuss til Gardermoen flere ganger pr, time.
Et veldig bra alternativ dersom du skal reise til med fly eller bare for en overnatting underveis.

Dato for oppholdet: september 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jon K
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Jon K,

Tusen takk for din flotte tilbakemelding!
Spesielt hyggelig å høre at vi leverer på god frokost og et godt kveldsmåltid, dette fokuserer vi mye på.
Velkommen tilbake ved neste anledning.

Vennlig hilsen

Jeanett Fernås
Hotellsjef

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Bra hotell om en skal ut og fly eller kommer i gjenn med fly, kveldsmat og frokost er med i prisen. Og rommene er fine og rene ,å en ha god plass, ++for stort bad. Servicen i resepsjonen var også veldig bra. Shuttel buss til flyplassen.

Dato for oppholdet: august 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, kleven85
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Kjære trucker1985,

Tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en anmeldelse av ditt opphold her på Thon Hotel Gardermoen.
Tusen takk også for full pott og rosende ord av vårt produkt og ikke minst personale.

Jeg håper du velger oss neste gang du trenger rom på destinasjon Gardermoen,
hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. august 2019

God mat, både frokost og kvelds er inkludert i den rimelige prisen. Romslige og flotte rom, der man har alt man trenger. God komfort, hyggelig personale. Anbefales, og vil komme til å booke rom her ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 788emd
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2019

Kjære 788emd,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen om ditt opphold her hos oss.
Det gleder oss å se vi har innfridd og vi takker varmt for anbefalninger videre og ønsker selvfølgelig hjertelig velkommen til å booke hos oss ved neste anledning!

Vi håper vi ser deg hos oss igjen i nærmeste fremtid, og ønsker deg en strålende dag videre.

Anmeldt 2. august 2019

Supert valg! Sein ankomst og tidlig avreise, men veldig greit med god skyttelbuss. Hyggelig personale, flott rom og en innertier for nydelig frokost tidlig om morgenen! Bestilte i god tid = halv pris i forhold til hotellene nærmest Gardermoen:-)

Romtips: Bestill i god tid!
Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, sigrun2019
Jeanett_Fernaas, Leder  på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2019

Kjære sigrun2019,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive denne hyggelige tilbakemeldingen - overskriften varmer mitt hjerte!
Vi er naturligvis veldig glade for å kunne lese at du sitter igjen med et så godt inntrykk etter besøket ditt her hos oss.

Ønsker deg en strålende dag videre, og ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!