Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 09.10.22
ZenHotels.comUSD 131
Anmeldt 11. mai 2021

Jeg har vært her en uke på karantenehotel, og kan mildt sagt si jeg er sjokkert. Servicen var helt elendig, nedlatende personale som ser ut til å ha glemt alt som heter kundeservice straks pandemien inntraff. Fikk nærmest kjeft da jeg prøvde å bestille ei flaske vin til rommet, og fikk streng beskjed om at dette ikke var mulig.

Maten derimot, er av sånn kvalitet at selv en utmagret gatehund ville skygget unna. Og det er dette som provoserer meg mest, at jeg blir tvunget til å betale 500kr dagen for mat som ikke er verd 1/10 av den prisen. Helt åpenbart at de kun tenker på å tjene penger i stedet for å gi folk det de har krav på. Opplever også å få samme rett servert både til luns og middag, med kokte poteter istedet for potetstappe som eneste forandring.

Når det kommer til rommene, så er det latterlig lytt, og man kan foreksempel høre når naboen krempter, og ellers alt av lyd i samme etasje. Termostaten kan ikke justeres, og det er alltid en ubehagelig temperatur.

Rett og slett, Olav Thon burde skamme seg over at dette hotellet bærer hans navn.

Jeg skjønner at opplevelsen kan være noe annet utenom pandemien, men vær så snill, vis medfølelse og solidaritet for alle oss som har vært internert her og aldri ta inn på dette hotellet...

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, MrPogrom
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Vi overnattet to netter på hotellet. Rommene var fine, med god plass og ålreit bad. Vi spiste også middag i hotellrestauranten lørdag kveld, og maten var kjempegod. Eneste minuset var egentlig at frokosten kunne vært litt bedre.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, 35matildem
Anmeldt 8. oktober 2020

Vi skulle overnatte på hotellet en natt på vei hjem fra Sørlandet. Men det ble en kort visitt. Vi kom sannsynligvis på et veldig dårlig tidspunkt da man skulle ta i bruk en fløy som nok hadde stått ubrukt over lengre tid. Dette resulterte i at det var utrolig dårlig luft og varmt på rommene. Vi prøvde mange rom i ulike etasjer, men endte opp med å dra uten å overnatte og heller sjekke inn hos en konkurrent. Dette var en veldig skuffende opplevelse som gjør at vi unngår dette hotellet i fremtiden.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, rolfb25
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Alt du trenger til en god pris inkludert enkel kveldsmat og en utrolig god frokost. Grovbrødet med rosiner og nøtter er så saftig at jeg kan spise det uten tilbehør. Godt utvalg med tv-kanaler, særlig når det gjelder sport. Veldig serviceinnstilt personale.

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, N1574VSerikh
Anmeldt 23. februar 2020 via mobile enheter

Vi overnattet her da vi skulle ta tidlig fly til Bulgaria. Et fint hotell for familier, og veldig greit med kveldsmat da vi ankom, i tillegg til at frokosten var tidlig klar. Var også enkelt å få låne en sykkel da vi måtte en tur på butikken for å kjøpe noe som var glemt. Kan absolutt anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, VidarMe
Jeanett Fernås , Daglig leder på Thon Hotel Gardermoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Kjære VidarMe,

Tusen takk for at dere valgte å bo på Thon Hotel Gardermoen og takk for hyggelig anmeldelse i etterkant.
Vi setter stor pris på deres anbefalinger videre og det gleder oss å se at vårt hotell har vært et godt valg med god valuta for dere!