Fullt refunderbart før fre. 6. okt.
Fullt refunderbart før søn. 8. okt.
Bli belønnet med One Key
Fullt refunderbart før søn. 8. okt.
Bli belønnet med One Key
Orbitz.com
Agoda.comUSD 125
Anmeldt 29. mai 2022 via mobile enheter

Vi ankom sent, hyggelig mottakelse. Flott rom, vi var tre på rommet. Veldig rent og deilige senger. Familierom. God plass.😄😄
Nydelig frokost med alt du kan ønske deg. Alle hyggelige og imøtekommende. Anbefaler dette på det varmeste.😄😄😄😄

Romtips: Kort tur med drosje. Hadde buss fra hotellet tilbake til flyplass. Kun 10 minutter
Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, Eva Rasch S
Anmeldt 14. februar 2022

Vi var tre damer som skulle rekket et tidlig fly, og valgte en overnatting på Gardermoen for å slippe å stå opp på natten. Vel benyttet penger. Trivelig hotel, rent og pent. Flott frokost, buss rett utenfor hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, Janne K
Anmeldt 6. desember 2021 via mobile enheter

Hyggelig hotell med flinke ansatte. Rommene er rene, av fin størrelse og de tillater dyr. De har god frokost, men serverer ikke flere måltider ved dette hotellet. Kort vei til Oslo lufthavn Gardermoen og Jessheim sentrum. Det er flere hoteller med restaurant i gåavstand fra hotellet. Shuttlebus stopper ved hotellet

Romtips: Spør om parkeringskort i resepsjonen hvis du skal være en stund.
Dato for oppholdet: desember 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Venture04833990245
Anmeldt 21. november 2021 via mobile enheter

Glovarmt hotellrom, ingen lufte muligheter. Ingen hjelp å få i resepsjonene heller, da de vistnok ikke har lov å låse opp vinduene.
Var der i forbindelse med konferanse. Vanskelig å få glutentiøpasset mat. Dette tok tid og jeg var den siste som fikk mat. Lang kø på frokost. Ikke koronavennlig.

Trangt og lite myligheter for desinfisering på treningsrommet.

Lite støy fra trafikk. Og ligger nærme flyplassen. Dyr parkering.

Romtips: Spør når det er flest som spiser frokost, vær evt tidlig ute.Vanskelig å få plass og lite strategisk plassering av maten som igjen skaper kø
Dato for oppholdet: november 2021
Takk, grethe b
Anmeldt 3. november 2021

To netter, topp frukost, og fin restaurant med servering av det du måtte ønske.rolig strøk, bra beliggenheit i forhold til E6 og flyplass. Perfekt for overnatting til Gardermoen Raceway. Kort avstand til Fastfood, Bestilling av peppes pizza fra Jessheim.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 913endree