“Best i test”
Anmeldelse av Brasseriet Bassit

Brasseriet Bassit
Vurdert som nr. 2 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Dette er definitivt den beste restauranten på Jessheim og omegn!

Pandemi er ikke helt over ennå så de har bare åpnet fra 19-22 og stakkars han servitøren som jobber alene. Jeg skal ikke trekke for to bagateller, for alt de gjør med mat og anretning er fasit

En venn fra Italia tipset meg om at Bassit leverer autentisk «Napoli pizza». Dette ville jeg finne ut av og min benchmark er villa paradiso

Etter tøffe arbeidsuker for sønnene mine og meg, tok jeg de med hit fir en tre-retters med blåskjell, pizza, entrecôte, fondant

Elsker at de er ekstremt gode på lokalmat og sesong. Oksen har beitet i nærheten, nykål og småpoteter har vokst i bakken i området og «Parma skinken» på pizza er byttet ut med Tronfjell. Dette er bevaring gjennom fornyelse

Tilstrekkelig med matmengde så man slipper å ta en pølse på benzer’n på vei hjem
Jeg gav kokken ros for detaljer i fondanten til gutta mine. Den var hadde tynn sprø skorpe og når den ble «kakket» så rant sjokoladen ut. «Its all about detaljs». Perfekt

Takk for hyggelig besøk. Vi ses igjen
Håper covid snart er over så vi neste gang slipper å møte ei tullete koronavekter i grå dress ved inngang til hotellet

1  Takk, GisleLeonard

Anmeldt 25. januar 2020 via mobile enheter

Må si jeg ble positivt overrasket. Et godt måltid, pizza som er en av mine spesialiteter selv. Kelner hadde begynt somalier utdannelse. Vi pratet vin og jeg fikk smake litt forskjellig. Jeg er interessert i vin
Ypperlig.
Priser er som de er i Norge. Kan ikke skylle på Thon.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, 491mariusa
Anmeldt 5. november 2019

Har i flere år hatt besøk på denne restauranten, med minder imponerende måltider. Ble så overrasket da jeg kom tilbake sommeren 2019, FANTASTISK mat!

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, Nita553
thonosloairport, Kjøkkensjef på Brasseriet Bassit, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2019

Hei Nita
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen etter besøket ditt hos oss i sommer.
Vi ønsker alltid å forbedre oss, og jobber hver dag for at våre gjester skal få en fantastisk opplevelse i vårt Brasseri.
Vi legger vår sjel i gode råvarer og god service, og er stolte av jobben vi gjør.

Du er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.
Ønsker deg en fortsatt flott dag!

Med vennlig hilsen
Kathinka Gulbrandsen

Anmeldt 28. september 2019 via mobile enheter

Bor alltid på Thon Oslo airport når jeg er på gardermoen. Da benytter jeg også bassist når jeg skal spise. får alltid god service og maten et god. Sist gang jeg var der nå i september 2019 kom jeg og mine kollegaer for sent og restauranten var stengt. Ble møtt av kelneren Sam som allikevel kastet seg rundt og ordnet kveldsmat til oss. Anbefales å spise her ✌

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, 638j_rgenb
thonosloairport, Kundeansvarlig på Brasseriet Bassit, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2019

Hei 638j_rgenb, 1000

takk for at du deler din herlige og full poeng tilbakemelding!

Det varmer opp servicehjertet vårt å høre at du og dine kollegaer har fått et fint opphold og fikk den konkret "lille ekstra" fra vår Sam :-).

Velkommen skal dere være med masse smiler fra hele teamet på Thon Hotel Oslo Airport.

Roberto

Anmeldt 24. mai 2019 via mobile enheter

God pizza, variert meny, helt grei entrecôte (litt seig og ikke veldig spennende smaker). Hyggelig personale.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, I8553HHchristianh

Hei I8553HHchristianh,

tusen takk for din tilbakemelding.

Vi har fokus og ambisjon å levere uforglemmelige matopplevelser til våre gjester derfor har vi tatt din vurdering videre med kjøkkensjef.

Vi håper å få sjansen å se på deg igjen for å levere en femstjerners måltidsopplevelse

Smilende hilsener far hele Brasserie Bassit

Roberto

Reisende som så på Brasseriet Bassit, så også på

Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i Brasseriet Bassit? Del dine erfaringer!