“Veldig bra mat”
Anmeldelse av RBG Bar and Grill

RBG Bar and Grill
Vurdert som nr. 3 av 25 Restauranter i Gardermoen
Anmeldt 11. desember 2018

Smakfull pizza, oss hadde to forskjellige, top begge to, veldig hyggelig servitør, bra vin. Kommer til å spise her igjen.

Takk, DoW2669
Alfolini, Daglig leder på RBG Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

Hei DoW2669,

Takk for din tilbakemelding på pizza du ble servert. Og veldig hyggelig at dere likte servicen.
Velkommen til neste mulighet.

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Må jo ha en matbit/middag. Bortsett fra å vandre til flyplassen. Så er det lett å havne på hotellet. Helt ok mat. Ingen store forventninger. Menyen så bedre ut enn hvordan maten var. Valgte crispy duck med pannekaker. Dette var et helt andelår, agurk i skiver, hoisinsaus og rispapir. Manglet en del smaksmessig, forventer mer for ca kr 250.. bestilte også psrmrsan chips, dette var pommesfries med parmesan strødd over og aioli(smakte industri) ved siden av.
De andre spiste burger og pasta.
Service var meget bra takket være hyggelig kvinnelig servitør. Toppet det med is til barna etterpå.
Prisen er for høy forhold til kvaliteten.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, trondag
Alf N, Leder  på RBG Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Hei trondag,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det er høyst beklagelige at du ikke fant maten din smakfull. Jeg tar din tilbakemelding videre til kjøkkensjefen. Så hyggelig at dere fikk en god service opplevelse fra vår servitør.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Hadde entrecôte, veldig bra biff med poteter Coleslaw salat og peppersaus. Eneste som trekker litt ned var at peppersaus var søt for salt å dressingen på salaten ikke var etter min smak.

God service, litt for åpent lokale å lite koselig

Brødet en får til maten burde en ivertfall varme opp litt.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, oddingen2016
Alf N, Manager på RBG Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2017

Hei oddinge n,
Takk for tilbakemeldingen din. Det setter vi veldig pris på. Og så hyggelig at du var fornøyd med entrecôten. Vi tar imot feeback på brødet og peppersausen som ble servert. Takk skal du ha.
Med vennlig hilsen
Alf Smith

Anmeldt 28. september 2017 via mobile enheter

Bestilte noe enkelt som en burger uten tomat... tredje forsøk på servering klarte de å få det til...
maten er også i det høyere prissjiktet, men er man sulten får man bare betale...

Dato for besøk: september 2017
Takk, Rune_Kjaer
Alf N, Manager på RBG Bar and Grill, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2017

Hei Rune K,
Det var ikke noe hyggelig å lese tilbakemeldingen din. Jeg beklager at det tok så lang tid å få servert. For oss er det veldig viktig at gjester får god service. Takk for at du tar deg tid til å gi oss feedback. Jeg håper du kommer tilbake ved en senere anledning og at din opplevelsen din blir bedre da.

Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Hamburger m/chips.
Et smakløst og vassent måltid.
Brødet under burgeren kunne spises med skje og burgeren var dårlig stekt.
Chipsen var myk både utenpå og inni.

Burger+cola light= kr 322,-
Ikke verdt pengene. Der finnes mye bedre alternativer 100 meter unna, på OSL.

Dato for besøk: september 2017
Takk, 170nilss

Hei Nils 5,
Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold. Det er høyest beklagelig å lese at maten ikke var riktig servert. Dette følges opp. Det var også veldig synd å lese at du ikke syntes at maten var verdt pengene. Beklager dette.
Håper du kommer tilbake og vi får muligheten til å gjøre deg fornøyd.

Reisende som så på RBG Bar and Grill, så også på

Gardermoen, Ullensaker
Gardermoen, Ullensaker

Har du vært i RBG Bar and Grill? Del dine erfaringer!