“Billig, men dårlig mat og skittent lokale”
Anmeldelse av Bakersmia kafé

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Bakersmia kafé
Vurdert som nr. 32 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte calzone og karbonade. Prisen var super, men maten har mildt sagt forbedringspotensiale. Calzonen er noe av det tørreste jeg noen gang har spilt og lokalet var veldig skittent. Alle de ledige bordene var ryddet av, men ikke tørket over. Bordene stod også tett plassert langs vinduene. Syntes det er rart at stedet får holde åpent i disse tider med tanke på smitte

1  Takk, ingeborgjohanneg

Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

Jeg og min kamerat besøkte Bakersmia, jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært der. Maten er suveren. Prisen er utrolig lav, (ypperlig mat til lav pris). Keg har ikke gode nok ord, to å beskrive stedet. Den som ønsker ett ypperlig sted, for å spise, så må de besøke Bakersmia. Alf

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Alf M
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Dette stedet er der man treffer venner å bekjente og sitter å koser seg med veldig god mat.
Kafén ligger midt inne i Nordbyen kjøpesenter på Hovland i Larvik.

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, Larvikgutten
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Får en mat, den gammle norske kjøkkene maten. God mat. Litt variabel i kvalitet. Ikke alltid den er gjennomvarm. Ikke alltid smørbrød er like ferske: men det er alltid god service. Billig kaffe. Og ellers en flott cafe. Men glutenfrie middagene er ikke å anbefalle. Mangler et bedre tilbud dær. Da glutenfri middag ofte betyr fisk uten saus, eller lapskaus! Glutenfri brødmat, har Frode å gjengen kontroll på:) mulighetene er der hos Frode. Mye å velge mellom! :)

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, 608henningi
Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Maten komme til tiden
Men har flere ganger fått så burger.
Bestilt Chessburger tost så dem har tatt en halv karbonade inne.

Prisen er helt greie.

Dato for besøk: september 2017
Takk, snodigetinal

Reisende som så på Bakersmia kafé, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bakersmia kafé? Del dine erfaringer!