“Førkonsert besøk”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 51 Restauranter i Larvik
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Lun og fin atmosfære i lokalet, rask og hyggelig betjening...fantastiske Don og Pollo burgere ble en hyggelig lørdag ettermiddag

Takk, AnnCharl0tt

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Dette var bare trist og sørgelig. Håper ikke denne leveransen er standarden, men at kokken har en virkelig dårlig dag på jobben. Det er svært sjelden jeg får en så dårlig matopplevelse som dette. Ut i fra konseptet har man en viss forventning. Vi bestilte Boss burger med bacon, guacamole chilli mayo og coleslaw. Samt Club sandwich. Vi var to som bestilte Boss burgeren som var ganske enkelt brent Og helt tør, samme gjaldt burger brødet. Denne retten var uspiselig, chipsen var kald og seig. Tilbehøret som mayo, guacamole samt presentasjonen fungerte men det var også alt. Har faktisk ikke fått så dårlig burger langs veien, og det sier sitt. Kelneren tilbød å lage ny, men mistet lysten og trua. Club sandwich ‘endar heller ingen høydare dessverre. Overdrevent med ost og kylling totalt uten krydder og smak, samme med kald og seig chips. PVi lot mate stå igjen og gikk i skuffelse. Dette var bortkastet tid og penger.

3  Takk, Travelling2you
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Gudommelig kveld på « Bedehuset» Herlig mat i rause porsjoner og fantastisk god vin til hyggelig pris

Takk, renathed
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Dette var en opplevelse. Maten var grei og vinen bra, men for noe lokaler. Dette er en ide for andre som har gamle bygg som ikke er i bruk. Her har du et gammelt bedehus som er bygd om til restaurant og bar. Meget bra gjort.

Er man i Larvik så bør man hit. Maten var grei, men ikke noe mer. Meget hyggelig og veldig godt service. Kun et ankepunkt og det er at kjøkkenet stenger kl 21. Du må komme hit tidlig. Vi trivdes veldig godt her.

Takk, 915RitaK
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Rask og god service, og ikke minst fantastisk mat! (vi hadde både biff, fisk og fiskesuppe på bordet, alle fem like fornøyde!)

Takk, Hanne N

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!