“Flott opplevelse, igjen! ”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 50 Restauranter i Larvik
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Flott opplevelse, igjen! Alltid god mat. Fiskesuppen og blåskjell «asian way» er innertiere Topp service. Fin atmosfære på uteservering. Nydelig pizza.

1  Takk, 552mariannl

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig god mat, service og kult sted! I dag spiste jeg fiskesuppe som var veldig god. Smakfull og rik på sjømat. Satt ute på terrassen med utsikt utover Larvik. Her kan man sitte i både sol og skygge, og det er svalt og godt her. Veldig fornøyd med dette besøket!

Takk, Kacikristensen
Anmeldt 27. juni 2020

Bestilte en pizza stekt i steinovn med god, sterk salami. Smakte fantastisk godt!
Personalet var svært hyggelig og behjelpelig!

Kommer garantert tilbake

Takk, eirikborg
Anmeldt 20. juni 2020

Vi bestilte bord 2 dager i forveien, og gledet oss veldig! Vi ankom stedet og trodde først vi hadde gått feil, for mer ukoselig «velkomst» har vi tilgode å oppleve! Helt greit med virus-tiltak, men anbefaler likevel å gjøre det litt mer innbydende.
Vi ble tildelt bord, som ikke var verken klart eller tørket over, noe vi først så da servitøren var gått for å bestille maten vår. Vi reagerte på at menyene ikke engang var plastet, og vi synes ærlig talt ikke at det stod i «stil» med at vi måtte skrive oss på ei liste uti gangen med en penn som etterpå skulle kastes pga fare for smittespredning..!!
Men dagens opptur var biffen! Den fortjener skryt! Raus porsjon, mørt og nydelig kjøtt!
Pizzaen var litt under midt på treet, men helt grei.
Vi ble ikke spurt hvordan maten smakte på noe tidspunkt, men vi ble spurt om vi ville ha kaffe eller dessert. Vi takket ja til kaffe og tok for gitt at den ble laget på primulatoren, men nei- kannekaffe var det vi fikk servert. Andre anbefaling her må være å informere gjesten om at de hadde masse forskjellige kaffevarianter?!
Vi fikk et takk for besøket da vi gikk, men her frister det ikke å komme tilbake. Ikke for å være kravstore, men skulle ønsket oss litt bedre ivaretatt.

Takk, vika6268
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Etter å ha fått anbefalt restauranten av venner, besøkte vi den på bryllupsdagen vår. Det var uutholdelig varmt inne, og fullt ute, men vi fikk etter en stund bord ute likevel. Servicen var helt ok, vi kunne nok følt oss bedre ivaretatt som gjester. MEN maten var helt himmelsk! Vi hadde baconsurret indrefilet av okse, og den anbefales på det sterkeste! En perfekt stekt kloss av et biffstykke som smelta på tunga, nydelig peppersaus og deilig tilbredte grønnsaker! Veldig smaksrikt! Landbrød med aioli var også helt perfekt som "forrett", nam!

Takk, Anne G

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!