“Middag”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Topp service og deilig mat. Vi var 14 venner på besøk. Alle var fornøyde. Huset biff var kjempe bra

Takk, 594geirh

119123 av 411 anmeldelser

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Alltid super god mat. Veldig god service!! Utrolig kult sted! Anbefaler alle å prøve Bedehuset!! Beste restauranten i Larvik!!

Takk, Curious02476366292
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Topp service. Store porsjoner med nydelig mat. Delbar dessert. Fint å kunne se inn på kjøkkenet. Terningkast 6

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kristinehraad
Anmeldt 2. juli 2020

Enkel og fornuftig koronaregime ved ankomst. Vi satt ute med gode varnelamper og pledd. Servitøren var raskt på plass og mat og drikke ble servert uten unødig venting. Det ble spist både fiskesuppe, blåskjell, pizza og indrefilet. Alle var godt fornøyde med maten. Rent og ryddig. Fantastisk bygg/lokale. Fornuftig pris!

Takk, b_rret2020
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Fantastiske blåskjell og autentisk italiensk pizza.
Utrolig koselig sted med svært hyggelig betjening. Kokken Kjetil gikk i tillegg selv mellom bordene og serverte, slo av en prat og kom med drinker. Store porsjoner og absolutt ikke noe å si på prisen heller. Romslige, luftige lokaler og vi likte også at de tar smittevern og smittesporing på alvor. Anbefales på det sterkeste! Umulig å ikke bli kjempefornøyd!!

1  Takk, ihoma

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!