“Bedehuset”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Digge burgere og topp service på ett smekk fullt og hektisk bedehus. Har selv 25 års erfaring fra hotell/restaurant og er mektig imponert over gjennomførelsen av en supertravel lørdag. Vi forstår selvfølgelig at det er noe venting på mat og service da det var fullt i 1. etg, 2. etg og på veranda. Pleier aldri å skrive anmeldelser, men dere fortjener topp score.

Takk, Erikh12345

Anmeldt 11. juli 2020

Vi kom en ettermiddag med mange som ville spise på Bedehuset og få ansatte i sving i restauranten. Servicen ved bordet ble noe hektisk og uoppmerksom med en kelner som gjorde det han skulle, men som sikkert hadde tusen andre oppgaver foran seg og ikke var helt tilstede. Falaffelburgeren var god, den spicey burgeren grei nok - men ikke mer. Slitsom og unødvendig bakgrunnsmusikk.

2  Takk, tunafishOslo
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Topp service og deilig mat. Vi var 14 venner på besøk. Alle var fornøyde. Huset biff var kjempe bra

Takk, 594geirh
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Alltid super god mat. Veldig god service!! Utrolig kult sted! Anbefaler alle å prøve Bedehuset!! Beste restauranten i Larvik!!

Takk, Curious02476366292
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Topp service. Store porsjoner med nydelig mat. Delbar dessert. Fint å kunne se inn på kjøkkenet. Terningkast 6

Dato for besøk: juni 2020
Takk, kristinehraad

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!