“Idag prøvde vi antipasti.”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Idag prøvde vi antipasti. Var bare nydelig , mange gode oster,skinker, brød og oliven. Hadde sjokolade fondant med is og vaniljekrem. Det toppet et herlig måltid. Mye folk, men veldig oppmerksom og hyggelig servitør. Korona tiltak var veldig bra med god avstand mellom bord, var også registrering når du kom, for smittesporing. Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, royjohnsen

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 8 personer. 2 ungdommer som bestilte pizza. 4 voksne som bestilte baconsnurret indrefilet og 2 voksne som bestilte torsk og laks !! Alle var uuuutrolig fornøyd ! Både med service og maten ! Det beste vi har smakt ! Servitøren hadde halvlange hår, noe av den besye servicen vi har hatt !

Som flere her sa. De lagde så mye forskjellig, å de lagde alle helt himmelsk !

Takk, sarasT8246ZP
Anmeldt 13. juli 2020

Tok veldig lang tid før bestilling vart tatt opp.
Tok og dessverre minst 15-20 min før drikke kom...
Maten var bra, men ingen kelner var å se før vi måtte tilkalle en

Stort rom for forbedring, synd da det er en kul restaurant med bra mat

Takk, CharlotteHageberg
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Digge burgere og topp service på ett smekk fullt og hektisk bedehus. Har selv 25 års erfaring fra hotell/restaurant og er mektig imponert over gjennomførelsen av en supertravel lørdag. Vi forstår selvfølgelig at det er noe venting på mat og service da det var fullt i 1. etg, 2. etg og på veranda. Pleier aldri å skrive anmeldelser, men dere fortjener topp score.

Takk, Erikh12345
Anmeldt 11. juli 2020

Vi kom en ettermiddag med mange som ville spise på Bedehuset og få ansatte i sving i restauranten. Servicen ved bordet ble noe hektisk og uoppmerksom med en kelner som gjorde det han skulle, men som sikkert hadde tusen andre oppgaver foran seg og ikke var helt tilstede. Falaffelburgeren var god, den spicey burgeren grei nok - men ikke mer. Slitsom og unødvendig bakgrunnsmusikk.

2  Takk, tunafishOslo

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!