“Dette er første gang vi er”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er første gang vi er i Larvik og ble positivt overrasket over dette stedet , kult inventar , god og mye mat og hyggelig servitør.
Anbefales , tommel opp

1  Takk, lineh951

Anmeldt 19. juli 2020

Et sted som aldri skuffer. Nydelige retter, med fin variasjon i menyen. Fikk et preg av at restauranten bryr seg om sine gjester, servitørene er på, veldig hyggelig og vet hva de driver med. Definitivt verdt et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, X3956AWlucasa
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig trivelig service og deilig mat. Spesielt brødet var nydelig, men blåskjellene var også deilige.

2  Takk, LaCiboulette
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Har hørt gode ting om restauranten men har ikke klaffet før med å få tatt ett besøk. Menyen fremsto som litt kjedelig, men du verden så overrasket vi ble. De enkle rettene var laget med presisjon og perfekt smaksbalansert. Uten tvil det beste måltidet i Larvik. Trivelige lokaler. Kanskje litt for casual betjening, men greit nok. Kommer tilbake hit ved en senere anledning.

2  Takk, KennethP149
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Idag prøvde vi antipasti. Var bare nydelig , mange gode oster,skinker, brød og oliven. Hadde sjokolade fondant med is og vaniljekrem. Det toppet et herlig måltid. Mye folk, men veldig oppmerksom og hyggelig servitør. Korona tiltak var veldig bra med god avstand mellom bord, var også registrering når du kom, for smittesporing. Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, royjohnsen

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!