“Vi ble lovet bord med høy”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble lovet bord med høy sikkerhet etter å ha snakket med restauranten, men måtte dra uten noe å spise. Her spilte de høyt på vår bekostning for å sikre egen omsetning.

Takk, 351karstenk

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på utkikk etter lunsj i Larvik og droppet innom etter en kjapp titt på TripAdvisor. Veldig hyggelig sted med god mat og trivelig betjening. Fint å sitte ute på terrassen hvis været tillater det, ellers har de tak over deler av uteområdet hvis det kommer en regnskur. Veldig god mat og vi koset oss her.

1  Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Verdt et stopp, veldig god mat, virkelig et hyggelig sted med kvalitet og god atmosfære. Alltid hyggelig med positive overraskelser når man er på tur.

2  Takk, Dagabra
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er første gang vi er i Larvik og ble positivt overrasket over dette stedet , kult inventar , god og mye mat og hyggelig servitør.
Anbefales , tommel opp

1  Takk, lineh951
Anmeldt 19. juli 2020

Et sted som aldri skuffer. Nydelige retter, med fin variasjon i menyen. Fikk et preg av at restauranten bryr seg om sine gjester, servitørene er på, veldig hyggelig og vet hva de driver med. Definitivt verdt et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, X3956AWlucasa

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!