“Byens beste og billigste blåskjell”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Larvik
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Var her og spiste med ei veninne 21/7, bestilte blåskjell. Er veldig glad i blåskjell, så er kresen på hva jeg får. Men Bedehuset leverte kjempe gode, med en asiatisk vri, god suppe i bånn og deilige pommesfrites med en herlig dressing . Anbefales
Har prøvd blåskjell to andre plasser i byen, pakkhuset - gode men ikke noe suppe i bånn.
Skotta - tragiske, virket som de badet i oppvaskvann, og var tamme på smak. Fikk også lite blåskjell, til dyrest pris

Takk, Rose1707

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble lovet bord med høy sikkerhet etter å ha snakket med restauranten, men måtte dra uten noe å spise. Her spilte de høyt på vår bekostning for å sikre egen omsetning.

Takk, 351karstenk
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi var på utkikk etter lunsj i Larvik og droppet innom etter en kjapp titt på TripAdvisor. Veldig hyggelig sted med god mat og trivelig betjening. Fint å sitte ute på terrassen hvis været tillater det, ellers har de tak over deler av uteområdet hvis det kommer en regnskur. Veldig god mat og vi koset oss her.

1  Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Verdt et stopp, veldig god mat, virkelig et hyggelig sted med kvalitet og god atmosfære. Alltid hyggelig med positive overraskelser når man er på tur.

2  Takk, Dagabra
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Dette er første gang vi er i Larvik og ble positivt overrasket over dette stedet , kult inventar , god og mye mat og hyggelig servitør.
Anbefales , tommel opp

1  Takk, lineh951

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!