“Nydelig mat og lekkert sted.”
Anmeldelse av Bedehuset

Bedehuset
Vurdert som nr. 1 av 46 Restauranter i Larvik
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og lekkert sted. Glutenfrie og vegetar alternativer. Masse spennende på menyen. Flinke og profesjonelle ansatte.

Takk, gurot682

Anmeldt 29. juli 2020

Anbefales! Også glutenfritt.
Vi var sju personer, fire med cøliaki, en laktoseintolerante og to vegetarianere. Vi fikk servert to store fjøler med ulike retter som var tilpasset oss alle! Maten var raskt på plass og smakte himmelsk!
Flotte lokaler og åpent til kjøkkenet.
Hyggelig og blid betjening.
Gode smittevernsrutiner.
Lett å finne og gode parkeringsmuligheter.

Takk, torilt449
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

FANTASTISK
Nydelig mat, laget med følelser og omtanke. Veldig hyggelig service. Vi ble stamgjester i ferien

Takk, geirhegge
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Cæsarsalaten var gode smaker, men kyllingen var tørr. Tydelig stekt før og varmet opp. Hvitvin kunne de få kaldere enn lunken. Blåskjell var deilig, pomfritt var kjempegod. Hyggelig betjening.

Takk, 216arilda
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Var her og spiste med ei veninne 21/7, bestilte blåskjell. Er veldig glad i blåskjell, så er kresen på hva jeg får. Men Bedehuset leverte kjempe gode, med en asiatisk vri, god suppe i bånn og deilige pommesfrites med en herlig dressing . Anbefales
Har prøvd blåskjell to andre plasser i byen, pakkhuset - gode men ikke noe suppe i bånn.
Skotta - tragiske, virket som de badet i oppvaskvann, og var tamme på smak. Fikk også lite blåskjell, til dyrest pris

Takk, Rose1707

Reisende som så på Bedehuset, så også på

Larvik, Larvik kommune

Har du vært i Bedehuset? Del dine erfaringer!